Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Spotify sanatçılara daha fazla söz hakkı vereceği yeni bir hizmetini test etmeye başladı. Sanatçılar ve plak şirketleri lansman dönemlerinde öne çıkarmak istedikleri şarkıları belirleyebilecek.
Spotify geçtiğimiz günlerde sanatçılara daha fazla söz hakkı vereceği yeni bir hizmetini test etmeye başladı. Yeni özellik sayesinde sanatçılar ve plak şirketleri lansman dönemlerinde öne çıkarmak istedikleri şarkıları kendileri belirleyebilecek.
Lansman sırasındaki öne çıkarma işlemi Spotify Radyo ve Autoplay olmak üzere sadece belirli alanlarda kullanılabilir olacak. Tanıtımı yapılan şarkılar algoritmayla belirlenen ya da editoryal oynatma listelerinde görünmeyecek, ancak gelecekte bu alanlar genişletilebilir.
Spotify Ürün Pazarlama Lideri Charleton Lamb
“Araçları kariyerlerinin herhangi bir aşamasında her büyüklükteki sanatçıya erişilebilir ve kullanılabilir hale getirmek istedik. Kabul edilebilir, daha demokratik ve adil bir model arıyorduk... Bu model, küçük sanatçıların bile tanıtımlar sayesinde en büyük markalarla aynı şartlara erişmesine izin verecek.”
Ücretsiz olması beklenen yeni özellik için yalnızca hak sahiplerine Spotify’ın sağladığı destek için “tanıtıcı kayıt telif ücreti” talep edilmesi bekleniyor.