Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Reality show yıldızı Kim Kardashian, iç çamaşırı markası Skims ile sektörde yaptığı yeniliklere her sezon bir yenisini ekliyor. Teknolojisi, inovasyonları ve vizyoner moda yaklaşımı ile marka 2022 yılında CFDA tarafından verilen İnovasyon Ödülünü alan ilk marka oldu. Pazarlama, sosyal medya, müşteri katılımı, performans veya ürün geliştirme, böylece tüketicilerin modayı satın alma şeklini etkiledi. Ödülü alırken Kardashian izleyicilere, “Lansmanımızdan bu yana, boyut eşitliğini ve çeşitliliği sadece bir trend olarak değil, bir demirbaş olarak benimsemek için sektörü şekillendirmeye devam etmeye güçlü bir vurgu yaptık ve çoğunuzun tam da bunu yaptığını görüyorum.” demişti.
Peki Skims markasını diğerlerinden farklı kılan özellikleri ve Kardashian’ın iç giyim dünyasına getirdiği yenilikler neler?
Arkasındaki isimler kimler?
Kardashian, önceleri ten rengine uygun şekillendirici giysiler bulmakta zorlanıyordu. Pazardaki önemli bir boşluğun, kapsayıcı şekillendirici giyim seçeneklerinin eksikliğini fark etti. Bu boşluğu doldurmak için multimilyoner çift Jens ve Emma Grede ile güçlerini birleştirdi. 2019 yılında marka yalnızca çeşitli cilt tonlarını sunmakla kalmayıp aynı zamanda konfor ve işlevselliğe de öncelik veren bir şekillendirici giyim serisi yarattı.
Fotoğraf: Skims
Hedef kitlesi kimler?
Marka farklı ihtiyaçlara yanıt veriyor. İç çamaşırlarının yanı sıra terlikler, boneler, şortlar, etekler, çoraplar, pantolonlar, gelin iç çamaşırları, mayolar ve pijamaları kapsayan birden fazla kategoriye de yöneliyor. Bu, daha geniş bir hedef kitleye yönelik çekiciliği artırıyor ve talep gören ürün alanlarından pazar payı elde edilmesini sağlıyor.
İç giyime getirdiği yenilikler neler?
Kısa süre önce erkek koleksiyonu hazırlayan marka, diğerlerinden farklı olarak 10’dan fazla cilt tonunda ürünler sunuyor. Çeşitliliğini ürünlerine yansıtma konusundaki bu kararlılık, özgünlüğünü ve bireylerin kendi tenlerine güvenmelerini de sağlıyor. Ancak kapsayıcılık taahhüdü cilt tonlarıyla bitmiyor. Marka, XXS’den 4X’e kadar beden seçenekleri sunuyor ve ürün yelpazesini, hareket kabiliyeti kısıtlı tüketicilere yönelik uyarlanabilir serileri de içerecek şekilde genişledi. Göğüs ucu bantları ve korseleri ile de dikkat çeken marka, kumaşa gömülü göğüs ucu yer alan geliştirilmiş bir sutyeni de 31 Ekim tarihinde piyasaya sürecek. Yeni ürünüyle hem eleştiri hem beğeni alan marka, değişen tüketici taleplerini karşıladığını açıklıyor.