Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Lyst’in raporuna göre charm bilezikler yüzde 150’lik bir popülarite kazandı ve Charli XCX’e adanmış charm bileklik bunlardan sadece biri…
İlk olarak 90’larda ve 2000’lerde popüler olan ve yüksek modada köklü bir geçmişe sahip charm bilezikler, özellikle de Chanel podyumlarında karşımıza çıkıyordu. Bu maksimalist mücevherlere olan ilgi Lyst’in yayınladığı rapora göre, son altı ayda yüzde 150’lik bir artış gösterdi. Alışveriş uygulamasında en popüler olanlar arasında MM6 Maison Margiela'nın (haftalık yüzde 300 artış) ve Dior'un (aylık yüzde 750 artış) charm bilezikleri yer alıyor. Öte yandan Ssense, Marc Jacobs ve Versace markalarında sofistike stillerde charm bilezikler bulunuyor.
Son zamanlarda Z kuşağının, Pandora ve Links of London gibi markaların charm standlarını ziyaret ederken paylaştıkları videoların sayısı sosyal medyada artmaya devam ediyor. Öte yandan birçok kullanıcı kendi charm’larını tasarlamaktan hoşlandığını belirtiyor. Kendimize özgü semboller ve figürlerle oluşturduğumuz charm’lar kişiliğimize dair çok şey ifade ediyor. Seçtiğimiz zincir renginden tercih ettiğimiz burç, rakam ve harf gibi seçeneklerle kişiselleştirilmiş bir mücevher haline geliyor. Hatta charm aksesuarlar bileziklerin yanı sıra çantalarda ve ayakkabı bağcıklarında dahi karşımıza çıkıyor. Nostaljik İtalyan charm bileziklerinden, şık metal ve camdan oluşturulmuş figürlere kadar, charm'ların şu anda her yerde olduğunu söyleyebiliriz.
Ian Charms, İngiliz şarkıcı Charli XCX’in yeni albümü Brat ile ortaya çıkan cesur, uğraşılmamış ve maksimalist bir tarzı benimseyen brat girl summer’dan ilham alarak bir charm bileklik tasarladı. Bu da charm bilekliklerin popülaritesine noktayı koyan son hamle oldu. Üzerinde zar, kalp, motosiklet ve dikenli jel küre gibi charm’lar bulunan Charli braxcxlet satış rekorları kırdı.