Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
2014 yılında kurulduğundan beri Vetements’un Ceo’su olan Guram Gvasalia, artık yeni rolü için hazır.
@gvasalia
Demna Gvasalia, başarılı bir şekilde Balenciaga markasını şekillendirmeye başladığında tarihler 2015 yılını gösteriyordu. 2014 yılında kardeşi Guram Gavasalia ile ortak yürüttükleri Vetements markasına da desteğini devam ettiren Demna, 2019 yılında ise odağını tamamen yeni rolüne çevirmişti. O zamandan beri farklı iş birlikleriyle ilerleyen marka, VTMNTS adını verdiği ikinci bir hamle daha yapmıştı.
Guram Gvasalia CEO’luk görevine devam ederken son yapılan değişimle artık kreatif yönünü de göstermeye hazır. “Her şeyin bir zamanı var. Artık dışarı çıkma vaktim geldi.” sözleriyle yeni görevini açıklayan Gvasalia, açıklamasına şu şekilde devam etti; “VETEMENTS benim için bir markadan daha fazlası ve DNA'sı kanımda dolaşıyor. Ama tek sebep bu değil. Gizli yaşamayı seven biri olduğum için bu görevi sessizlikle sürdürebilirdim. Ancak modayı hayal eden ve buna rağmen ailelerine söylemekten çekinen tüm gençler için ortaya çıkmam gerektiğini hissettim. Bu yazıyı okuyan herkese şunu söylemek istiyorum, hiçbir şey potansiyelinizi tanımlamamalı veya sınırlamamalıdır. Hayatınızda size inanan insanların olması önemli ama kendinize inanmıyorsanız bunun bir önemi yok. Geçmişiniz sizi tanımlamaz. Geldiğiniz yer varış noktanız değil, başlangıç noktanızdır.”
Vetements, 2022 Sonbahar/Kış
Guram Gvasalia’nın spot ışıkları altına ilk geçişi ise 2022 Sonbahar/Kış koleksiyonuyla oldu. İlk bakıldığında yüz maskesi detayı bizi Kim Kardashian’ın 2021 Met Gala’da giydiği tamamen siyah Balenciaga tasarımına götürse de Guram Gvasalia, bunu Vetements’un bir mirası olarak görüyor. Yeni kreatif direktörün ilk koleksiyonu terzilik kodlarını referans alırken eşofman takımlarına fütüristik bir yorum katıyor.