Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
İtalyan modasının köklü markalarından Trussardi, Serhat Işık ve Benjamin A. Huseby'ın kreatif direktörlüğünde yeni bir yolculuğa çıkıyor.
Fotoğraf: Mustafah Abdulaziz
Köklü İtalyan markası Trussardi, Serhat Işık ve Benjamin A. Huseby'ın kreatif direktörlüğünde yeni bir yolculuğa çıkıyor. 2016 yılında Berlin'de kapsayıcılık ve sorumluluk konularını benzersiz bir vizyonla aktardıkları GmbH markasıyla tanınan ikili, Trussardi'nin de yeniden canlandırılması görevini üstleniyor.
Aynı değerleri uzun geçmişinde bir miras olarak taşıyan Trussardi'ye net olduğu kadar çağdaş bir yaratıcılıkla yaklaşan Serhat Işık ve Benjamin A. Huseby, markanın Ceo'su Sebastian Suhl ile birlikte bu yeni yaratım sürecine önderlik edecek.
İkili "Trussardi, köklerinde bulunan muhteşem potansiyeli yansıtmamakla eleştirilirse de biz bu köklerden beslenerek markayı yeniden yaratmayı hedefliyoruz." açıklamasını yaparken Sebastian Sulh ise "Serhat ve Benjamin, Trussardi'ye farklı ve güçlü bir vizyon ekliyor. Moda dünyasına çağdaş ve sorumluluklardan kaçınmayan bir yaşam tarzı sunacak olan bu ekiple yeni yolculuğumuza çıkmak için sabırsızlanıyorum." sözleriyle katılıyor.
Serhat Işık ve Benjamin A. Huseby kendi markaları GmbH'yi yürütmeye devam ederken bu yeni atılımın ilk koleksiyonunu ise 2022 Sonbahar/Kış sezonunda sunacak.