Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
adidas, Parley ile birlikte denizlerdeki plastik kirliliğine dikkat çekerek farkındalık yaratmak için oluşturduğu Run For The Oceans’ın dördüncü yılında yine sporun gücünden yararlanıyor.
adidas, sporu değişim için bir güç olarak kullanarak, dünyayı birleşmeye ve okyanuslar için koşmaya davet ediyor. Run For The Oceans kapsamında 28 Mayıs-8 Haziran tarihleri arasında dünya çapında koşucular fark yaratmaları için teşvik ediliyor. adidas ve Parley, adidas Running uygulaması (Strava/Joyrun) aracılığıyla koşulan her kilometrede 10 plastik şişe atığını toplayacak. Kampanyanın sonuna kadarsa tam 227 ton plastiğin plajlardan, adalardan ve kıyı şeritlerinden temizlenmesi hedefleniyor.
adidas 2015 yılından bu yana, Parley Ocean Plastic ile 30 milyondan fazla çift ayakkabı üretti. Böylece sahil ve kıyı bölgelerinden toplanıp geri dönüştürülen bu plastik atıkların okyanusları kirletmesi engellenmiş oldu. adidas, daha sürdürülebilir bir geleceğe doğru ilerleme kaydetmiş olsa da denizlerdeki plastik kirliliğinin azaltılması için hala atılması gereken çok fazla adım olduğuna inanıyor.
adidas x Parley Run for the Oceans bugüne dek,
1- Dünya çapında 3 milyondan fazla koşucuyu bir araya getirdi;
2- Parley’nin deniz plastik kirliliğiyle mücadelede girişimlerini ve eğitim programlarını geliştirmesi için 25,5 milyon kilometre kat edilmesini sağladı;
3- Bu amaçla tam 2,5 milyon dolar topladı;
4- 2019’da eğitim merkezleri ve yerel topluluk için plastik atık durdurma noktaları ile 92 okul kaydolurken, programa 70 bin çocuk ve aileleri katıldı.
Bunu sadece bir başlangıç olarak gören adidas, Mart 2021’de “Own The Game” stratejisinin bir parçası olarak duyurduğu üzere, Run For The Oceans’ı daha kapsayıcı bir dijital ve fiziksel topluluk alanı oluşturmak için genişletmeyi planlıyor. 2025 yılına kadar adidas, 40 milyon kişinin kümülatif katılımına ulaşmayı hedefliyor.