Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Yakında nereye baksanız Burberry'nin yeni logosunu görebilirsiniz. Shelter Island’dan New York’a, Seul’den Londra’ya yer gök Burberry!
Fotoğraf: Instagram/@burberry
Kreatif direktörler mi daha ünlü, yoksa modaevleri mi? Riccardo Tisci/Burberry ve Hedi Slimane/Celine örneklerine baktığımızda kreatif direktörlerin en az temsil ettikleri markalar kadar popüler olduklarını söyleyebiliriz. Öncelikle bu kıyaslamayı bilinçli olarak geride durmayı tercih eden tasarımcıları kayırarak yaptığımızı not düşelim. Tisci'den yola çıkalım. Şöhret seviyesi yüksek yıldız kreatif direktörün Burberry transferi sessiz sedasız imzalanan bir sözleşmeyle gerçekleşmedi. Aksine gümbür gümbür geldi. Sanki yüz yıllardır markanın başındaymış gibi... Burberry'nin bir önceki kreatif direktörü kimdi diye sorsak, hatırlar mısınız? Tisci'nin Burberry'de devrim niteliği taşıyan reform hamlelerini üst üste gerçekleştirdiği bugünlerde zor.
Fotoğraf: Instagram/@burberry
Değişime markanın monogramını ve logosunu yenileyerek başlayan Tisci ve Burberry ekibinin pazarlama planlarında, dünya metropollerini Burberry'nin kurucusu Thomas Burberry'e referans veren yeni logosuyla kuşatmak var. Shelter Island’dan New York’a, Seul’den Londra’ya mağazalara, heykellere hatta plaj şemsiyelerine giydirilen logonun sosyal medyada büyük ilgiyle karşılanacağına ne şüphe. Yayınlanır yayınlanmaz 'trend' içeriklere dahil oldu bile!
Fotoğraf: Instagram/@burberry
Yeni gelen kreatif direktörün bir önceki meslektaşına dair en ufak bir 'kalıntı' dahi bırakmaması, sosyal medyanın yeniye olan obsesyonuyla da açıklanabilir. Durmak bilmeyen bir sirkülasyon içerisinde olan dijital dünyada hızlı davranmak şart! Unutanlar için hatırlatmakta yarar var: Burberry'nin Tisci'den önceki artistik direktörü Christopher Bailey'di ve görevine 17 yıl devam etti.
Fotoğraf: Instagram/@burberry
Yine de sormadan duramıyor insan: Böylesine radikal bir başlangıç gerekli mi? Bunu zaman gösterecek. Şimdilik yer gök Burberry!