Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
İtalya'da da avangard giyinen ciddi bir kitle var aslında. Bir Akdenizli olarak İtalya'da her zaman kendimi evimde gibi hissediyorum.
Milano Moda Haftası'nın tek Türk markası BNG'nin yeni koleksiyonunu ve yakın gelecek hedeflerini Nilgün Gülen anlattı.
Milano'daki defile nasıl geçti?
Milano Moda Haftası'nda defile yapan ilk Türk markasıydık ve 40 özel kombinden oluşan Katman isimli 2010-2011 Sonbahar/Kış koleksiyonumuzu sunduk. Baş mankenimiz Tuğçe Kazaz'dı. Salon kapasitesinin dışında ayakta kalan konuklarımız bile oldu. Hemen defilenin ardından kulise, Moda Federasyonu Başkanı Mario Boselli'nin gelip tebrik etmesi de beni çok mutlu etti. Buyer'lar ve acentalarla kurduğumuz kontaklar da tüm hızıyla gelişiyor.
Koleksiyonda ilham kaynağınız neydi?
Volkanik dağlar ve katmanlardı konseptimiz. Üst üste yapılan kombinler, geçişli asimetrik görüntüler, siyah ana renkle başlayıp antrasit, gri, beyaz, zümrüt ve mor ile tamamlanan bir koleksiyon.
Neden Londra ya da Paris değil de Milano?
BNG özellikle dünyada Japonya, Hong Kong ve İtalya'da ağırlıklı olarak satılıyor. Bu sebeple İtalya'ya koleksiyonu tanıtmaya daha sıcak baktım. İtalya'da da avangard giyinen ciddi bir kitle var aslında. Bir de şu bir gerçek ki, Akdenizli olarak İtalya'da her zaman kendimi evimde gibi hissediyorum.
BNG'yi BNG yapan üç kriter nedir?
Kesinlikle fonksiyonellik, yani bir parçayı birden fazla şekilde kullanabiliyorsunuz. Bir de kimliğinin simsiyah oluşu ve farklı kesim detayları.
Yakın gelecekteki hedefiniz nedir?
Milano, Paris ve New York gibi moda merkezi şehirlerde, doğru bir partner ile BNG mağazaları açmayı hedefliyoruz.
-Barış Çakmakçı