Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Moncler, yeni projesi Moncler Genius'ı dün akşam Moncler Genius Building'de gerçekleştirilen görkemli bir açılışla, Milano Moda Haftası kapsamında tanıttı.
Moncler, yeni projesi Moncler Genius'ı dün akşam Moncler Genius Building'de görkemli bir açılışla Milano Moda Haftası kapsamında tanıttı. "Geleneksel defile konseptinin sonuna geldiğimiz bir dönemdeyiz. Hikayenizle şaşırtmanız gerekiyor. Yenilikçi bir vizyon şart!" diyor, Moncler’in CEO’su Remo Ruffini, markanın yeni projesinden ortaya çıkan 8 farklı tasarımcı koleksiyonu sunarken.
Artık her ay yeni bir koleksiyon tanıtılacağını duyuran Ruffini, dijital dünyanın hızına ayak uydurmanın zorunlu olduğunu söylüyor ve ekliyor: "İnsanlar sezonluk alışveriş yapmayı çoktan bıraktı."
Yeni dönemde 'Moncler Genius' adını alan markanın yeni stratejisi ise şöyle: Birçok kreatif direktörle birlikte aylık projeler ve konseptler tasarlamak. 15 Haziran itibarıyla yürürlüğe geçecek bu strateji, tamamen Moncler'in yeni söyleminin üzerine kurulu: "Bizi geleceğe taşıyacak olan tek şey değişimdir!"