Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Haftanın moda haberlerini derledik.
Air France, 18 Mart 2025’te yeni La Première deneyimini tanıtırken, Fransız moda dünyasının önde gelen isimlerinden Jacquemus ile özel bir işbirliğine imza attı. Bu işbirliği kapsamında, La Première yolcularına hediye edilen Le Pyjama adlı özel ev kıyafetleri koleksiyonu, Fransız zarafetini ve konforunu gökyüzüne taşıyor. Lacivert pamuktan üretilen pijama takımı, Air France’ın ikonik kanatlı denizatı amblemini taşırken, arka kısmında Jacquemus logosu işlenmiş bir şerit yer alıyor. V yaka ve yuvarlak yaka olmak üzere iki farklı üst seçeneği sunulan koleksiyon, dört farklı beden alternatifiyle her yolcuya uyum sağlıyor. Pijama seti, kırmızı veya mavi renkte, yastık kılıfı şeklinde tasarlanmış özel bir pamuklu kese içinde sunuluyor ve Jacquemus’un imzası niteliğindeki trompe-l'œil tasarımı ile tamamlanıyor. Hem şık hem de fonksiyonel olan bu tasarım, yolculara uçuş sonrası da kullanabilecekleri zarif bir hatıra sunuyor.
Koreli gözlük markası Gentle Monster, İtalya’daki ilk mağazasını Milan’ın ünlü konsept mağazası 10 Corso Como içinde açarak Avrupa’daki varlığını güçlendirdi. Açılış, markanın Maison Margiela ile gerçekleştirdiği üçüncü iş birliği koleksiyonunun tanıtımıyla eş zamanlı gerçekleşti. Koleksiyon, klasizm ve fütürizmin kesişimini keşfederken, cybercore estetiğini metalik malzemeler ve kablo sap detaylarıyla buluşturuyor. Maison Margiela’nın ikonik dört beyaz dikişi, tasarımlara zarif bir imza niteliğinde ekleniyor. Mağaza, aynı zamanda bu koleksiyona özel dünyadaki ilk pop-up alanına ev sahipliği yapıyor. Cybercore estetiğinden ilham alan mekan, soyut insan formları ve ham dokularla görkem ve minimalizmi dengeliyor. Gentle Monster, Milan’daki bu yeni adresinde yenilikçi tasarım anlayışını ve sınırları aşan estetik dilini sergilemeye devam ediyor.
Calvin Klein, 2025 İlkbahar kampanyasını, GRAMMY ödüllü süperstar Bad Bunny ile duyurdu. Markanın yenilikçi iç giyim koleksiyonu Icon Cotton Stretch'in yüzü olan Bad Bunny, kampanyada minimalist tarzı ve renkli kişiliğiyle dikkat çekiyor. Ünlü fotoğrafçı Mario Sorrenti tarafından çekilen kampanyada, Bad Bunny’nin hit şarkısı EoO eşliğinde, özgüvenli ve özgün haliyle ekranlara yansıyor. Icon Cotton Stretch, Calvin Klein’ın 2025 İlkbahar koleksiyonunun başrolünde yer alıyor. Infinity Bond destekleyici cep tasarımı ve premium rahatlık sunan kesimiyle Icon Cotton Stretch, iç giyim dünyasına yeni bir konfor anlayışı getiriyor.
Gucci, 104 yıllık tarihine saygı duruşunda bulunarak, ipek üzerine ustalığını sergileyen yeni bir global sanat projesi başlatıyor. 90×90 adlı projede, marka, arşivlerinden flora, fauna, denizcilik, atçılık ve GG Monogramı gibi beş ikonik temayı yeniden yorumlamak için dokuz uluslararası sanatçıyı davet etti. 1 Nisan’da 90×90ipek eşarplarının satışa sunulacağı ve ipek üzerine özel bir kampanyanın başlatılacağı açıklanırken, ertesi gün Paris’te özel etkinlikler düzenlenecek. Bu etkinlikler arasında Rue Saint-Honoré butiğinde yapılacak bir aktivasyon ve temalı bir akşam yemeği yer alacak.
Ayrıca, Gucci, Assouline ile iş birliği yaparak, Gucci: The Art of Silk adlı kitabını Nisan sonunda yayınlayacak. Bu kitap, markanın ikonik ipek eşarplarının tarihini ve sanatını keşfederek, evrimi ve kültürel anlamları hakkında derinlemesine bir yolculuk sunacak.
UGG, 2025 İlkbahar/Yaz koleksiyonunu ünlü müzisyen HANNI ile tanıttığı yeni GoldenRise sandalet modeliyle genişletiyor. GoldenRise, terlik, bilekten bantlı ve bağlamalı sandalet olarak üç farklı kullanım seçeneği sunan kişiselleştirilebilir bir tasarıma sahip. Yüzde 100 geri dönüştürülmüş polyester kayışları, çevre dostu ve rahat bir deneyim vadediyor. HANNI, kampanyada GoldenRise’ı günden geceye rahatça kullanılabilecek bir model olarak sergiliyor. Markanın Kaliforniya mirasını simgeleyen güneş logosu ise sandaletin tabanında yer alarak UGG’ın bağlılık ve topluluk değerlerini yansıtıyor. GoldenRise, hem şıklığı hem de konforu bir arada sunarak yaz sezonunun vazgeçilmezi olmayı vaat ediyor.
İlk kez birlikte kamera karşısına geçen Rosie Huntington-Whiteley ve Jason Statham çifti, Portekiz sahilinin el değmemiş ve ayrıcalıklı cenneti Comporta’nın büyüleyici atmosferinde, doğallık ve zarafetin başrolde olduğu karelere hayat veriyor. Güç ve zarafetin mükemmel dengesini yansıtan çift, markanın DNA’sını oluşturan rafine ve samimi yaşam tarzını en çarpıcı haliyle temsil ediyor. Fotoğrafçı Lachlan Bailey’nin objektifinden, Geraldine Saglio’nun stil dokunuşlarıyla hayat bulan kareler, doğayla iç içe bir kaçışın ve yeniden bağlanışın hikayesini anlatıyor. Falconeri’nin zamansız tasarımları, ikonik marka elçilerinin zarafet ve sadelikle harmanlanan tarzına kusursuz bir uyum sağlıyor.