Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Valentino yeniden doğuyor: Daha genç ve daha hızlı.
Çok başarılı giden bir şeyi bırakabilmek de ayrı bir başarıdır. Valentino’nun her yeri saran kalın çizgili sneaker’ları son hızda satarken Pierpaolo Piccioli yeni bir fikri hayata geçirmeyi seçti. 2018 İlkbahar/Yaz Erkek defilesindeki yarı spor yarı makosen ayakkabılar bunun kanlı canlı örneği. Değişen sadece sneaker’lar değil, Piccioli bu sezon markanın kodlarında yaşanan büyük değişikliklerin mesajını verdi. İlk defa bir Valentino erkek defilesinde takım elbise yoktu. Piccioli konuya açıklık getiriyor: “ Valentino bu sefer ilhamını sokaktan alıyor, bu işçilik ile sporun da buluşması aynı zamanda. Farklı kültürlerin tek bir dünyada birleşmesini istedim”. Blok renkler, etnik ve totemik detaylar, İtalyan ve bol kesim pantolonlar.
Markanın 80’li yıllarından aldığı logoyu başka fontlarda yeniden yorumlayıp bir eşarp yapması Valentino'nun yaratmaya çalıştığı genç kültüre tuz biber olmuş. Piccioli’nin marka için bir sınav vermesi gerekiyor: Valentino’yu genç nüfusla buluşturmak. Daha hızlı koşmaya olanak sağlayan ayakkabılar, sokaktan referanslar, spor-şıklık ile gençlerle buluşmak için gereken öğelere çoktan sahip gibi duruyor.
Peki niye gençler? Lüks erkek giyimi son yıllarda "o" gençlere hitap etmek için çok çaba sarf etti. Sosyal medya çağının erkeklerin giyim alışkanlıklarını da değiştirdiği söyleniyor. Valentino satın alabilecek sosyal medya kullanıcısı genç nüfusun oranı bir tartışma konusu olsa da Valentino müşterilerinin daha genç bir giyimin peşinde olduğu ortada.