Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Gucci Cosmos, Kyoto'da sergilenirken Louis Vuitton'un Kreatif Direktörü Nicolas Ghesquière, moda evinin 10 yıllık mirasını inceliyor. İşte haftanın moda haberleri.
Gucci Cosmos’un yeni rotası Kyoto oluyor.
Gucci, moda evinin 100 yılı aşkın geçmişindeki en ikonik tasarımların son teknoloji arşiv sergisi olan Gucci Cosmos'u duyuruyor. Kyoto'daki KYOCERA Müzesi'nde açılacak sergi, hem Gucci'nin Floransa kökenlerine bir aşk mektubu hem de kalıcı yaratıcılığına bir övgü niteliğinde olup ziyaretçileri Kyoto ile olan derin bağını kutlarken onlarca yıl boyunca eğlenceli bir yolculuğa davet ediyor. Gezici sergi, Kyoto'nun ve Japonya'nın kendi canlı gelenek ve yenilik geçmişini yansıtan özel anlatılar ve unsurlar yer alacak. Gucci'nin doğduğu şehir olan Floransa kenti, 1965'ten beri Kyoto ile kardeş şehir ilişkisine sahip. 2021 yılında, moda evinin yüzüncü yıl kutlamaları kapsamında Gucci, Kiyomizudera Tapınağı'ndaki sergileri de içeren "GUCCI KYOTO'DA" başlıklı bir proje gerçekleştirmişti, şimdi ise bu bağ Kyoto’da derinleşiyor.
Lacoste, 2024 İlkbahar/Yaz koleksiyonunu tanıtıyor.
Markanın ikonik polo tişörtlerinden, triko parçalarına ve sneaker serisine kadar gündelik şıklığı sunan yeni koleksiyon canlı ve pastel tonlardan oluşuyor. Geometrik desenlerin ve çizgilerin hakim olduğu koleksiyonda minimalist ve şık tasarımlar öne çıkıyor. İkonik timsah logosu, bu sezonda da yeni renkler ve desenlerle zenginleştiriliyor. 2024 İlkbahar/Yaz koleksiyonu yaz aylarının serin akşamları için alternatifler sunuyor. Özellikle yeni L003 2K24 sneaker serisi modern ve dinamik tasarımlarla öne çıkıyor. Koleksiyon, Lacoste’un dinamik ve yenilikçi ruhunu yansıtarak, gündelik moda anlayışına taze bir soluk getirmeyi hedefliyor.
Louis Vuitton, Kreatif Direktör Nicolas Ghesquière ileYoutube serisi oluşturuyor.
Louis Vuitton, "Nicolas Ghesquière: Modayı Şekillendirmek" adlı özel bir YouTube serisiyle, markanın kadın koleksiyonları Kreatif Direktörü Nicolas Ghesquière moda evinin on yıllık mirasını inceliyor. Vizyoner tasarımcı, hikayelerle dolu kariyerinin kökenlerine inerek, bir dizi arkadaşını ve beraber iş yaptığı kişileri sinemadan müziğe ve modaya kadar uzanan, kişisel anekdotlarla dolu, keyifli ve derinlikli bir sohbete davet ediyor. İlk iki bölümün tanıtımını Marka Elçileri Emma Stone ve Jennifer Connelly ile yapan seri, Nicolas Ghesquière'in Louis Vuitton'da geçirdiği on yılı ve yaratıcılık yolculuğuna damgasını vuran etkili anları ele alıyor. Her bölümü 10 dakika süren seri, kreatif direktörün ruhunu ve hikayelerini yakalamak için sohbetleri yöneten gazeteciler Lynn Hirschberg ve Sylvia Jorif tarafından sunuluyor ve geçmişe doğru çıkılan bu özel yolculukta, izleyicileri bilgilendiriyor. Nicolas Ghesquière'in Emma Stone ile sohbet ettiği ilk bölümü Louis Vuitton’un dijital kanallarından izleyebilirsiniz.
Miu Miu, iç giyim koleksiyonunu dijital olarak sunuyor.
Miu Miu, iç giyim koleksiyonunu, deneysel ve zamansız güzellik arasında bir çizgide yürüyen, zarif ve özenle tasarlanmış imgeleriyle tanınan bir sanatçı olan Katerina Jebb tarafından dijital olarak oluşturulan bir dizi görselle kutluyor. Koleksiyonda dikişsiz ve teknik kumaşlarla oluşturulan vintage esintili 3 farklı giyim kreasyonu bulunuyor. Dikişsiz parçalar pembe, mavi, krem, bej, siyah ve beyaz renklerde tasarlanırken tül detaylı parçalar siyah ve beyaz olmak üzere iki renkten oluşuyor.
Richard Quinn, MAX&Co. ile işbirliği yapıyor.
2018’de Kraliçe Elizabeth II Ödülü'ne layık görülen İngiliz tasarımcı Richard Quinn, MAX&Co. ile işbirliği yapıyor. 60'ların eski bilim kurgu filmlerinin ihtişamı ile yapay zekanın hakim olduğu distopik estetik arasında bir geçişin sunulduğu kapsül koleksiyonunda çiçek desenleri ve geometrik şekiller öne çıkıyor. Uzay çağına atıfta bulunan uzun ceketlerde, şık paltolarda, krep elbiselerde işlemeli takımlarda Quinn imzası hissediliyor.