Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Gucci, 2020 Pre-Fall kampanyasında çocukluğun masumiyeti ile doğa ve vahşi yaşamı buluşturuyor.
Gucci, 2020 Pre Fall kampanyası #SoDeerToMe için çocukluğun pür masumiyet ve doğallığından ilham aldı. Peri masallarındaki hayvanlarla modellerin spontane birlikteliğini bir araya getiren karelerin doğaya ve çocukluğun büyüleyici zamanlarına dönme çağrısı oldukça cezbedici. Çevreyle uyum sağlamak için ufacık bir hayal gücünün yeterli olduğunu yansıtmayı hedefleyen modaevi, doğa ve vahşi hayatı koruma sözünün de arkasında. Geçtiğimiz şubat ayında nesli tükenmekte olan hayvanları ve habitatlarını koruyan kuruluş The Lion's Share Fund'a katılan marka, hayvanlara yer verdiği her reklam için medya giderinin %0.5'ini kuruluşa aktarıyor.
Herkesin içinde çocukluğun bir daha tekrarlanmayacak mistik dönemine dönüş arzusu barındırdığına inanan Gucci’nin yeni reklam kampanyası, çocukların hayali arkadaşlar ve hayvanlarla kurdukları ilişkilere de övgü niteliğinde. Alasdair McLellan tarafından yakalanan karelerde doğayla harmoni içinde pozlar veren modellerle beraber geyiklerden baykuşlara, sincaplardan kurbağalara çizgi filmler ve klasik alegorilere konu olmuş birçok hayvan var. Güzel bir manzara, peri masallarındaki hayvanlar, parıldayan bir ışık ve sonuç: Vahşi hayatta görmenin güç olduğu çocukluk!