Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Raf Simons'ın kreatif görevlerini terk etmesinden sonra, küçülmeye gittiğini ve hazır giyim koleksiyonlarından tamamen vazgeçtiğini bildiren Calvin Klein, yeni stratejisini açıkladı.
Raf Simons'ın kreatif görevlerini terk etmesinden sonra, küçülmeye gittiğini ve hazır giyim koleksiyonlarından tamamen vazgeçtiğini bildiren Calvin Klein, yeni stratejisini açıkladı. New York merkezli marka, bundan sonra yalnızca jean ve iç giyim üzerinde yoğunlaşacaktı ve bu vesileyle New York ve Milano ofislerinden 50’şer kişi işten çıkardığını daha önce duyurmuştu. Ve merakla beklenen 'Peki şimdi ne olacak?' sorusunun cevabı Calvin Klein cephesinden açıklığa kavuştu.
Marka, New York Genel Merkezinde çalışan genç bir ekip tarafından yönetilen “InCKubator” adı altında, yılda dört ila altı girişim yayınlayacağını açıkladı. Pazarlama şefi Marie Gulin-Merle bu yeni strateji için ''Kimsenin düşünmediği fikirleri önermek'' diyor. Tamamen yaratıcı özgürlüğe sahip olan ekip, içerik, perakende satış alanları, deneyimler ve kıyafet üzerinde çalışmak üzere dışarıdan iş birlikçiler getirecek. Ve tüm bu çalışmaların ürünü Eylül ayında piyasaya sürülen yeni bir Calvin Klein etiketi altında olacak.