Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Markanın mirasına sadık kalarak, Riccardo Tisci ve Peter Saville tarafından tasarlanan Burberry'nin yeni logosu, bu sabah sosyal mecralardan yayınlanarak prömiyerini yaptı.
Burberry'nin Riccardo Tisci ve Peter Saville tarafından tasarlanan yeni logosu.
Burberry, Riccardo Tisci’nin kreatif ekibinin başına geçtiğini bu yılın başlarında duyurmuş ve moda dünyası için sürpriz bir transfer gerçekleşmişti. Tisci bu transferin ardından yaptığı açıklamada, “Burberry’in İngiliz mirasına büyük bir saygı duyuyorum ve bu olağanüstü markanın potansiyeli konusunda heyecanlıyım’’ diyerek markanın köklerine bağlılığını vurgulamıştı. Üzerinden birkaç ay geçtikten sonra tasarımcı bu sabah, Burberry'nin yeni monogram ve logosunu paylaştı.
Markanın son derece saygın mirasına sadık kalarak harmanlanan, Burberry'nin yeni logosu, Burberry ve Tisci'nin Instagram sayfalarında yayınlanarak prömiyerini yaptı. Arşivlerden esinlenilen ve İngiliz sanat yönetmeni ve grafik tasarımcısı Peter Saville tarafından tasarlanan monogram, kurucu Thomas Burberry’nin iç içe geçmiş baş harflerinden oluşuyor. Turuncu, beyaz ve altın renkleri içinde barından logo, temiz bir sans-serif fontla birlikte modernize edilmiş. Instagram’ın story kısmında, iki kreatif beynin aralarında geçen ve tasarım sürecinin sahne arkası hakkında bilgi veren e-postaları paylaşmaları da, oldukça dikkat çekti.