Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
H&M'in en güncel lisans koleksiyonu z jenerasyonunun son atağı Billie Eilish'le.
H&M'in en güncel lisans koleksiyonu z jenerasyonunun son atağı Billie Eilish'le. XXL kalıpların mutlak savunucusu Billie'nin umursamaz sokak stili bugünlerde H&M raflarında yerini almaya hazır. Krem, siyah, pastel yeşil ve neon yeşili renk paletinden oluşan tişörtler, kapüşonlular, sweatshirt elbiseler, eşofman ve tişört elbiseler H&M'in sürdürülebilir moda anlayışının eseri. Billie Eilish logolu kasket, balıkçı şapkaları, çorap ve çantalarda ise yeni nesil sanatçının yüksek moda sahnesindeki ilk imzası.
H&M Divided Tasarım Direktörü Emily Bjorkheim, “Bu koleksiyon için çok heyecanlıyız. Billie Eilish hem çok ilham verici bir sanatçı hem de tarzı ve kendi değerlerini ifade etme şekliyle dünyaya ilham veren biri. Hayranlarının onun dünyasına adım atmalarını ve kendi stillerini özgürce ifade etme konusunda güçlü hissetmelerini istiyoruz” diyor.
H&M'in en güncel lisans koleksiyonuna sürreal dokunuşlar katan 3D efektler ise Ines Alpha'ya ait. Son olarak, Dior Make Up için özel bir Instagram filtresi tasarlayan Parizyen sanat yönetmeni ve 3D artisti Ines Alpha'nın gündeminde bu defa makyaj efektlerinden ziyade yerçekimine meydan okuyan gerçeküstü formlar yer alıyor.
“Kendini ifade etme yöntemlerini geliştirerek, güzellik ve makyajın sınırlarını zorlamaya çalışıyorum. Ve bu, 3D ile neredeyse sınırsız - H&M x Billie Eilish kampanyasında, modellerin etrafında dolaşan ve farklı gezegenlerden gelen sıvılarla çalışmak istedim, böylece bu arttırılmış dünyaya biraz neşe ve renk getirmek istedim. Bu gerçeküstü 3D unsurlar, herkesin oynayabilmesi için resimlerde, videolarda ve Snapchat filtrelerinin içinde yaşıyor” diyor Ines Alpha.