Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Siz, biz, hepimiz gibi olan kadınları görünür kılmak üzere, değişimi kadın imajlarının ana kaynağında, stok görüntü arşivinde başlatıyoruz.
Dove, bu kez de rotasını siz, biz hepimiz gibi olan kadınları görünür kılmak üzere, kadın imajlarının ana kaynağı stok görüntü arşivine çevirdi.
Tek tip güzellik imajlarını çeşitlendirmek, çeşitliliğe ve gerçekliğe vurgu yapmak için iki dev platform güçlerini birleştirdi. Dünyanın önde gelen stok görüntü arşivi ve tedarikçisi Getty Images ve kendini kadın olarak tanımlayan, oldukça geniş yelpazeden 200 bin fotoğrafçıyı tek çatı altında toplayan Girlgaze ile işbirliğinde Bana Benim Gibi Kadınları #Göster projesi yaratıldı.
“Hiç temsil edilmeyen ya da yeterince görünür olmayan ama aslında hepimiz gibi olan kadınları görünür kılıyoruz” mesajıyla güzellik anlayışını değiştirmeye çalıştıklarına dikkat çeken Dove Marka Müdürü Özge Acarbay, en ufak bir kurumsal sunumdan büyük kampanyalara, kullanılan tüm kadın imajlarının görüntü arşivlerinden sağlandığını anlatırken, farkında olmadan da olsa ‘en ideali seçme eğilimi’ olduğunu vurguluyor.
Proje kapsamında 39 ülkede görüntülenen kadınlardan her biri, o ülkenin güzellik tabiatını anlayan kadınlar tarafından fotoğraflanmış. Girlgaze bünyesinde bulunan 116 fotoğrafçı tarafından çekilen kareler, dünyanın dört bir yanından farklı güzellik nüansları içeren çok çeşitli bir kadın topluluğunu yansıtıyor. Güzelliği tek tip tanımlardan kurtarmak isteyen her kadın Dove'un çağrısına kulak verip, Dove. com/ShowUs üzerinden imajlarını paylaşarak, Bana Benim Gibi Kadınları #Göster görüntü arşivinin ve bu temsiliyete dönük değişimin bir parçası olabilir.