Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
World Food Programme ile işbirliği yapan Balenciaga, 2030 yılında dünya çapında açlığı sonlandırmayı hedefliyor!
Fotoğraf: Indigital
Balenciaga, 2018 Sonbahar/Kış defilesinde World Food Programme ile işbirliğini duyurdu. Yeni sezonda World Food Programme tişörtleriyle dikkat çeken Balenciaga’nın işbirliğini yalnızca tasarımlarındaki logo kullanımlarıyla sınırlı kalmadı, insani bir yardım kampanyasına dönüştü. Fransız moda evi hayır kuruluşuyla birlikte çalışarak 2030 senesinde dünyada açlık sorununu tamamen sonlandırmayı amaçladığı açıkladı.
Birleşmiş Milletler tarafından 1961 yılında kurulan World Food Programme bir diğer deyişle Dünya Gıda Programı, dünyada açlık problemiyle savaşıyor. Balenciaga, üzerinde WFP’nin logosu veya “Saving Lives, Changing Lives” mottosu olan her parçanın geliriyle, açlık sınırındaki insanlara yardım gönderecek ve hayat kurtaracak.
Fotoğraf: Indigital
Balenciaga’nın kreatif direktörü Demna Gvasalia, ''Bu işbirliği modanın farkındalık yaratmak için bir araç olarak kullanılması ve iyi amaçları desteklemesi açısından önemli bir adım.'' ifadesiyle bu projenin amacına dikkat çekti. Umuyoruz ki bu işbirliği ’’modayı bir iletişim aracı kullanarak’’ global tüketicilerin ve tüm dünyanın açlık problemine karşı farkındalığının artmasını sağlayacak.
Şimdiden 250 bin dolar bağış yapan Balenciaga’nın WFP’yle bu ortak çalışması moda dünyasını olumlu değişiklikler yapmaya teşvik ederken, insanlık adına umut verici gelişme oldu.