Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
New Yorklu mücevher markası Alison Lou'nun kreatif direktörü ve tasarımcısı Alison Chemla, yeni kampanyasının yüzü için yakın arkadaşı Emily Ratajkowski ile anlaştı.
New Yorklu mücevher markası Alison Lou'nun kreatif direktörü ve tasarımcısı Alison Chemla, yeni kampanyasının yüzü için yakın arkadaşı Emily Ratajkowski ile anlaştı. 12 parçadan oluşan Loucite serisi, küçük, orta ve büyük olmak üzere üç farklı boyut seçeneği sunuyor.
Kampanya fotoğraflarında yalnızca PVC bir ceket ile poz veren Ratajkowski, Loucite küpeleriyle spor ve sofistike bir görünüm sergiliyor. Markanın tasarımcısı Chemla, Ratajkowski ile olan ortak çalışmanın, yeni ve eğlenceli koleksiyonu için mükemmel bir şekilde uyumlu olduğunu belirtti.
Chemla“Benzersiz malzemeler kullanarak uygun fiyatlı, erişilebilir bir koleksiyon yaratmak istedik. Loucite Jelly Hoops'larımızın renklerine ve boyutlandırılmasına geldiğinde ise çok düşündük. Günlük kullanım için en küçükleri, gündüzden geceye geçtiğiniz zamanlar için orta boyu, eğlenceli bir gece geçireceğiniz zamanlar içinse büyük boyunun mükemmel alternatifler olduğunu düşünüyoruz’’ dedi.
Koleksiyonun tamamı, online olarak ve markanın amiral gemisi konumundaki, New York City'deki mağazasından satışa sunuldu. Fiyatları 125 ile 165 dolara arasında değişen Loucite Jelly Hoops’lar, aynı zamanda üçlü set halinde 395 dolara da satın alınabiliyor. Ayrıca, Mayıs ayı ortalarından itibaren de Net-A-Porter'dan satın alınabilecek.