Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Moda dünyasını ikiye ayıran şimdi gör ve hemen al konsepti Alexander Wang’in de aklına yatmış olacak ki, Wang, Resort 2017 koleksiyonuyla şimdi gör ve hemen al diyor.
Moda dünyasını ikiye ayıran şimdi gör ve hemen al konsepti, Alexander Wang’in de aklına yatmış. Her yeni koleksiyon için aylarca beklemek, belli ki hızın her şey sayıldığı dijital çağda büyük bir memnuniyetsizlik yaratıyor. Moda sektörü topu sabırsız müşterilere atsa da, birçok keratif direktör ve marka moda haftalarından hemen sonra koleksiyonlarını hazır giyim devlerinin vitrinlerinde görmekten epey şikayetçi. Tom Ford ve Burberry gibi markalar çağa ayak uydurmaktan yana. Gucci’yi de bünyesinde barındıran Kering grubunun tavrı ise açık ve net. Kering, lüks beklemeyi gerektirir diyor.
Fotoğraf: Indigital
Resort 2017 koleksiyonunu her yıl olduğu gibi Haziran ayında basına ve buyer’lara tanıtmayı planlayan Alexander Wang, bu sene koleksiyon görsellerine yayın yasağı koyarak, Kasım’a kadar bekleme kararı almış. Buradaki amaç, koleksiyon mağazalarda yerini almadan pazarlanmasına ve tanıtılmasına engel olmak. Özetle, müşteriyi görüp, beklemek zorunda bırakmamak. Eylül ayında gerçekleşecek New York Moda Haftası'nda İlkbahar/Yaz 2017 koleksiyonunun yanı sıra, defileye sınırlı sayıda Resort 2017 tasarımlarını da dahil etmeye hazırlanan Wang, böylelikle hem müşteriyle, hem sektörle o ilk iletişimi kendisi sağlayacak. Bakalım, şimdi gör ve hemen al konsepti satışalara nasıl yansıyacak?