Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Alessandro Michele'nin 'Gucci'nin kreatif direktörü' görevine atandığı ilk andan itibaren, sınırsız yaratıcılık ve tarihsel referans elementi barındıran ilham havuzu dolup taşıyor.
Alessandro Michele'nin 'Gucci'nin kreatif direktörü' görevine atandığı ilk andan itibaren, sınırsız yaratıcılık ve tarihsel referans elementi barındıran ilham havuzu dolup taşmaya devam ediyor. Modaevinin 2019-20 Sonbahar/Kış kampanyasında, vizyoner kreatif direktörün hayal gücünü harekete geçiren unsurlar, spesifik bir mitolojik alıntıyla ya da folklor antolojisiyle sınırlı kattiyen değil. Geçmiş zamanlı karelerin kör noktasında, Alesseandro Michele'nin farklı kültürel dokulara olan merakı ve o uçsuz bucaksız merak dürtüsü sonunda açığa çıkan araştırmacı kişiliğinden enstantaneler kalıyor.
Glen Luchford'un nostaljik karelerinin ardında yatan hikayeye gelecek olursak, "Modanın hazır giyim versiyonu bir kez daha manşet oluyor. Bundan tamı tamına 30 yıl önce de böyleydi. O sezonun öne çıkan rengi, hit kumaşı ya da trendi neyse eğer dergi kapaklarını sadece onlar doldururdu."
#GucciPrêtÀPorter kampanyasının moda dünyasındaki güçlü ekosu, hem Michele'nin 2019-20 Sonbahar/Kış koleksiyonunun inkar edilemez etkisiyle hem de Milano'da gerçekleşen çarpıcı maskeli balosuna kadar uzanıyor. Vogue İngiltere'nin moda editörü Anders ChristianMadsen'e göre, "Sosyal medyada her an her saniye maruz kaldığımız sonsuz bilgi kirliliği, yetersizlik hissiyatıyla sonuçlanıyor. Alessandro Michele'nin bakış açısıyla, yeni jenerasyonun sebep olduğu yüksek doz bilgi kaosunun 'dur' düğmesine basacak olan yine genç kuşak: "Burada tüm görev genç kuşağa düşüyor, bir an önce bu kuru gürültü karşısında gardını almalı ve bilginin kaynağında yatan güzelliklerin farkına varmalılar," açıklamasında bulunuyor Vogue İngiltere'ye verdiği bir röportajda. "Şahsen, beni bu güzelliklerden mahrum bırakmaya çalışan hertürlü dış etken karşısında otomatikman savunmaya geçiyorum. Güzelliğin tamamen ortadan kalkmasından korkuyorum; geçmişte fethettiğimiz bilginin."
Christopher Simmonds'un kreatif vizyonuyla hamur gibi şekillenen Gucci 2019-20 Sonbahar/Kış kampanyası, Alessandro Michele'nin ultra-referans bazlı ögelerinden oluşan ve dijital ekranlardan izole öykü kitabının bir bölümü.