Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
National Geographic ve UNICEF kız çocuklarının okutulması ve eğitime devam edebilmesi için Malala Yousafzai'den ilham aldıkları 'Kızlara Ses Ver' kampanyasını hayata geçiyor.
National Geographic Channel ve UNICEF Türkiye Milli Komitesi kız çocuklarının okutulması ve eğitime devam edebilmesi için, bu konuda dünyada bir ikon haline gelen Nobel Barış Ödüllü Malala Yousafzai’nin başardıklarını konu alan Nat Geo belgeseli 'Benim Adım Malala'dan ilham alarak 'Kızlara Ses Ver' kampanyasını hayata geçiriyor.
Türkiye’de kız ve erkek çocuklarına eşit fırsatlar sağlanması adına davranış değişikliği ve toplumsal farkındalık yaratmak için fon oluşturmayı amaçlayan kampanyanın spotlarında; Buğra Gülsoy, Ece Temelkuran, Harun Tekin, Sedef Avcı ve Şebnem Bozoklu yer aldı. Kampanya spotlarında “Eğer sen de onların hayallerine ulaşmalarını istiyorsan kızlara ses ver” diyen ünlüler, kız-erkek çocuk eşitliğine vurgu yaparak kız çocuklarının eğitim haklarından ve kendi geleceklerini seçme şansından mahrum bırakıldığı hakkında farkındalık yaratmak için kamera karşına geçiyor.
Fotoğraf: Norman Jean Roy
'Kızlara Ses Ver' kampanyasına ilham veren, Pakistan’da kız çocuklarının eğitimi için verdiği mücadele sırasında Taliban tarafından vurulan ve mücizevi bir şekilde kurtulan, sonrasında da dünya çapında bir ikon haline gelmiş çocuk aktivist Malala’nın çarpıcı hikayesi ve tüm dünya çocukları için verdiği anlamlı mücadele 8 Mart Dünya Kadınlar Gününde 'Benim Adım Malala' belgeseli ile Nat Geo ekranlarında yayınlacak.
Kampanyaya destek olmak isteyen kişiler UNICEF hesabına diledikleri miktarda veya 3005’e SES VER yazıp mesaj göndererek 10 TL bağışta bulunabilmekte.