Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Puma'nın tasarımcı koltuğuna oturan Selena Gomez, gelirinin bir kısmı Lupus Research Alliance kuruluşuna bağışlanacak bir koleksiyona imza attı.
Fotoğraf: Puma
Coach'un ilham perisi ve marka elçisi olarak bir koleksiyon çıkaran Selena Gomez, Puma ile yaptığı iş birliğiyle de adından sıkça söz ettirmişti. Marka ile olan birlikteliğinde ikinci sezonunu geride bırakan güzel şarkıcı şimdi de Puma ile sneaker tasarımına el atıyor.
Ünlü spor markasının da tasarım koltuğuna oturan yıldızın ilk sneaker'ı Phenom Lux ismini taşıyor. Minimal hatlara sahip beyaz sneaker'ın bileğinde kolayca çıkarılabilen bir altın zincir mevcut. Hem şık hem de sportif tasarımıyla performansınızı yükseltmeyi hedefleyen Phenom Lux ile kombinli transparan çoraplar da bu iş birliğinin bir parçası. 'Aynı zamanda hem şık hem eğlenceli hem de konforlu bu çorabı hazırlamak için oldukça uğraştık.' diye anlatıyor Selena.
Fotoğraf: Puma
Puma x Selena Gomez iş birliğinin dikkat çeken bir diğer yönü ise bu koleksiyonun satışından Lupus Research Alliance isimli, Lupus hastalığı tedavilerini araştıran bir yardım kuruluşuna 100.000 Dolar verilecek olması. Geçtiğimiz aylarda bu hastalığa sahip olduğunu açıklayan ve yakın arkadaşından aldığı böbrek nakliyle hayata tutunan güzel yıldız, 'Phenom Lux'ın tasarımında Puma ile birlikte çalışmak çok eğlenceliydi. Ayrıca, kendi adıma çok önemli bulduğum bir hastalığa dikkat çekmekten ve bu hastalıktan etkilenen insanlara yardımcı olabilmekten de gurur duydum.' diye açıklıyor. Selena Gomez ve Puma birlikteliğinden doğan Phenom Lux ve çorap ikilisi 6 Nisan'da satışa sunulacak.
Selena Gomez'in hayat felsefesinin tek cümlelik özeti şu: “İlk önce kendini sev!“ Bu cümleyi omuzlarına dövmeyle yazdıran Gomez'in felsefesi bencillik olarak algılanmasın. O en basit haliyle, kendini sevmeyen insanların başkalarını sevebilme olasılığına inanmıyor.
Instagram’da en çok takip edilen ünlü ünvanıyla kraliçeliğini ilan eden Selena Gomez’in sosyal medyada bu kadar çok fazla sevilmesinin tek bir nedeni var. O sosyal medya hesaplarını bizzat kendi yönetiyor. Hiçbir danışam veya aracı şirketle çalışmıyor. Gomez için dijital dünyada dürüstlük her şeyden önemli. Gomez’e sosyal medya üzerinden yorum yaparken bir kez daha düşünün çünkü her şeyi okuyor.
Siz onun Coca Cola'nın hatta McDonalds'ın reklam yüzü olduğuna bakmayın, Selena Gomez için gün zencefil olmadan asla başlamıyor. Gomez, zencefile bildiğimiz faydalarından ziyade yeni özellikler de eklemiş. Zencefilin insanın içindeki bütün kötülükleri yok ettiğine inanıyor.
Disney'den sonra ne yapacağına, ne olacağına bir türlü karar veremeyen Selena Gomez, en büyük ilhamı Britney Spears'ın 'I’m A Slave 4 U' videosundan almış.
Instagram kraliçesinin şimdiki profesyonel hayatına baktığımızda, bir zamanlar idolü olan Britney Spears'ın tahtını da ele geçireceğe benziyor.
Bugün 24 yaşına giren Selena Gomez, 2009 yılında henüz 17 yaşındayken UNICEF tarihinin gelmiş geçmiş en genç iyilik elçisi seçildi.