Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Güzellik manifestosu Fenty Beauty ile sosyal medyanın en çok konuşulan isimlerinden biri olan Rihanna'nın iş dünyasındaki galibiyeti tesadüf değil.
Fotoğraf: @badgalriri
Çıktığı ilk günden beri büyük bir sansasyon yaratan Fenty Beauty markasıyla Rihanna, güzellik meraklılarının umutlarını boşa çıkarmamıştı. Öldürücü altın highlighter'ından tüm tenleri göz önüne alarak oluşturduğu 40 renk skalalı fondötenine kadar başarılı yıldızın makyaj koleksiyonu, sosyal medyanın en çok konuşulan konularından biri oldu. Geniş cilt koleksiyonunun ardından ışıltılı farlar, 3 boyutlu rujlar ve eyeliner'lardan oluşan Galaxy Collection isminde sınırlı üretim bir güzellik ailesi daha çıkaran Rihanna, kozmetik dünyasındaki yerini sağlamlaştırdı.
Fotoğraf: @fentybeauty
Yayınlanan son raporlara göre güzellik ve stil ikonunun kısa süre önce satışa giren markası Fenty Beauty ilk bir ay içinde 72 milyon dolarlık bir medya değerine ulaştı. Galibiyetini tescillediği bu rakamlarla birçok kült kozmetik markasının önüne geçen güzel yıldızın Youtube popülaritesi ise ayrı bir başarı hikayesi. Youtube'da Fenty Beauty hakkında yayınlanan yorum ve öğretici videoların toplam izlenme sayısı 132 milyonu aşarken hayranları ise bu duruma şaşırmıyor. Herkesi düşünen, tüm vaadlerini yerine getiren ürünleri ve nispeten yan yana durduğu diğer markalardan daha uygun olan fiyat politikasıyla Rihanna'nın zaferi tesadüf değil. Peki bu durum bizlere neyi gösteriyor? Rihanna'nın elinden gelmeyen hiçbir şey yok ve biz vizyonu uçsuz bucaksız olan başarılı yıldızın yeni adımlarının ne olacağını heyecanla bekliyoruz!
Bir dünya yıldızının batıl inançları olamaz mı? Hayaletlerden korkan Rihanna, Hollywood’un meşhur oteli Chateau Marmont’a, şatoda hayaletlerin yaşadığına inandığı için adım dahi atamıyor.
Sevgili Rihanna hayranları, Rihanna’yı yakın mesafeden görmek için Los Angeles’a yolunuz düşerse Il Ristorante di Giorgio Baldi’ye uğramadan geçmeyin. Santa Monica’daki bu restorana Los Angeles’ta bulunduğu her akşam uğrayan Rihanna’nın hiç değişmeyen garsonu ise Marco.
Karayip’lerin bağımsız adası Barbados’ta, 2008 yılından bu yana 22 Şubat sıradan bir gün değil, resmi bir tatil günü. Barbados’lu olan Rihanna, kendi ülkesini 7 yıldır her 22 Şubat günü kutlayarak onurlandırılıyor.
15 yaşında kariyerinin keşfedilme basamağını tırmanan Rihanna’nın eğitim hayatını askıya almış olması anlaşılır olabilir. Fakat kariyerinde zirveye ulaşıp, eğitim durumunu güncellememesi biraz şaşırtıcı. Çünkü Rihanna hala mezun değil.
Sahneye çıkmadan heyecanlanmak, işinde yıldızlaşan isimlerin en büyük motivasyonu. Birçok isim bu heyecanı yenmek için çeşitli yollara başvururken, Rihanna çareyi bir shot likörde buluyor.