19 Mart 2015

Premiere Vision İstanbul Marka Elçisi: Arzu Kaprol

 
Moda ve yaratıcılığın kalbinde yer alan Premiere Vision, dünya çapında düzenlediği fuarlara (New York, İstanbul, Sao Paolo, Paris) ara vermeden devam ederken bu fuarların tanıtımında ülkenin kültürünü ve yaratıcı gücünü temsil eden sanatçılarla işbirliği yapma kararı aldı. Bu çerçevede her ülkeden temsilcilerini seçen Premiere Vision, İstanbul fuarının kampanya yüzü olarak Türk modasının en önemli ve sembol tasarımcılarından Arzu Kaprol ile anlaştı.
 
 
Arzu Kaprol'ü seçmelerinin nedenini "Arzu Kaprol, Türk modasının sembollerinden, uluslararası alanda tanınırlığı yüksek bir isim… Aralıksız olarak yaratıcılığın peşinden gitmesi, kaliteye olan inancı ve bağlılığı Arzu Kaprol’ün, Premiere Vision değerleriyle birebir örtüşen özellikleri.” sözleriyle açıklayan Premiere Vision'un CEO'su Philippe Pasquet, bu işbirliğinden son derece memnun ve gururlu olduklarını da belirtti.
 

 

 

 

ETİKETLER: ARZU KAPROL , PREMİERE VİSİON , PHİLİPPE PASQUET