18 Kasım 2019

Prada'nın Floral Doygunluğa Ulaşan 2020 Resort Kampanyası

YAZI: ELİF ALTINTAŞ

prada

Prada, yaşamın gerçekliğini ve bugünün güzelliğini kutlayan 2020 Resort kampanyasını başlattı. Yaşamın kıymetli olduğunu vurgulayan Prada, bunu yaparken basit bir minnettarlık ifadesi olan çiçek buketlerini de kampanyanın başrolüne yerleştirdi.

Yalnızca dijital ekranlardan erişilebilen sabit ve uzak bir görüntüden öte, kendini hayatın olaylarına entegre edip; konvansiyondan uzaklaşma hedefiyle yola çıkan marka, 2020 Resort kampanyasıyla moda reklamcılığına alternatif bir bakış açısı getirerek "yaşanacak bir deneyim" sunmayı hedefliyor.

prada

Sakinliği ile tanınan New York merkezli fotoğrafçı Drew Vickers ve dinamik sokak stili görüntüleriyle büyük beğeni toplayan Japon fotoğrafçı Keizo Kitajima ile çalışan marka insanlığın özgünlüğünü, zıt bakış açılarıyla fotoğraflamak için iki farklı fotoğrafçıyla kampanyayı hayata geçiriyor. 

Prada buketleri, Londra, Milano, Moskova, New York, Paris, Şangay ve Tokyo dahil olmak üzere seçili şehirleriden, satın alınabilecek. Ayrıca markanın yarattığı interaktif açılış sayfasından  floral selfie'nizi çekebilir ve sosyal medyada yayınlayabilirsiniz. 

ETİKETLER: PRADA , FLORAL , 2020 RESORT