17 Eylül 2019

Gucci'den Bireysel Güç, Bireysel Gözlükler

YAZI: İNAN KIRDEMİR

Gucci

Fotoğraf: Harmony Korine/Gucci

Her sezon yaratıcı moda kampanyalarıyla birbirinden özgün ve sınırları zorlayan çalışmalara imza atan Gucci ve kreatif direktör Alessandro Michele, 2019-20 Sonbahar/Kış gözlük koleksiyonunun kampanyasında da yaratıcılık kaidesini bozmuyor. "İnsan yüzünün dramatik özellikleri ve yeganeliği başlı başına bir ilham kaynağı" diyen Michele kampanyada sadece iki yüz kullanıyor.

Gucci

Fotoğraf: Harmony Korine/Gucci

Harmony Korine'ın fotoğrafladığı çalışma Michele'nin dediği gibi bireysel bir gücü temsil ediyor. Bir karede Çinli aktris Ni Ni'yi diğer karede ise Güney Koreli müzisyen ve aktör Kai'yı görüyoruz.

Gucci

Fotoğraf: Harmony Korine/Gucci

Vintage görünümlü yeni sezon gözlükleri tanıtan Ni Ni ve Kai ile birlikte 70'lere ışınlanıyoruz. Gold çerçeveler, G logosu ve ince işlemelerle bu sezon Gucci gözlükler ile ihtişam zamanı!

Gucci'nin bir sanat geleneği haline gelen ikonik duvarlarını görmek için tıklayın!

#GucciPrêtÀPorter Kampanyası

ETİKETLER: GUCCİ , GÖZLÜK , GÜNEŞ GÖZLÜĞÜ , ALESSANDRO MİCHELE , Nİ Nİ , KAİ