26 Temmuz 2019

Coach'un 21. Yüzyıl Hayalperestleri

YAZI: ELİF ALTINTAŞ

19-07/26/19gui77774-fall-ad-guidelines_single-pg_2-1564127248.jpg

Coach, 2019-20 Sonbahar/Kış kampanyasında, Kreatif Direktör Stuart Vevers'in New York şehrinde sonsuz olasılıklar peşinde koşan ve 21. yüzyıl hayalperestlerinden ilham alan koleksiyonunu tanıttı. Kampanyada, Coach'un marka elçisi Michael B. Jordan ve Kiko Mizuhara'nın yanı sıra Yara Şhidi, Jemima Kirke, Lolo Zouai, Miles Heizer ve Liu Wen yer alıyor. Spontan, gerçek ve özgür ruhlu kampanya, eşsiz mirasına, değerlerine ve misyonuna sadık kalırken, ev için yeni ancak düşündürücü bir anlatı sunuyor.

19-07/26/19gui77774-fall-ad-guidelines_single-pg_4.jpg

Kampanyayı hayata geçirmek için fotoğrafçı Juergen Teller ve yönetmen Todd Tourso ile çalışan Vevers kampanya hakkında, “Juergen, Sonbahar/Kış sezonu için içgüdüsel tercihimdi. İstediğim sıcak, iddiasız ve eğlenceli ruhu yaratabiliyor. Modellerin benzersiz anlarını yakalamakla tanınır ve kastın içindeki insanlığını ve otantik kişiliğini açığa çıkarır. New York City portresi, moda evi için gelişen vizyonum ve bizi tanımlayan kapsayıcı ve özgür ruhlu tavrımla konuşacak şekilde yeni ve taze” dedi.

Kampanya, New York City'nin ikonik konumları Aşağı Doğu Yakası, Manhattan Feribotu, Brooklyn Köprüsü ve Central Park'ta geçiyor. Moda evinin yeni sezon çantaları, oyuncu kadrosundaki her üyeye kendilerini yönlendiren ve ilham veren şeyi samimi bir şekilde paylaşma fırsatı veriyor.  

19-07/26/19gui77774-fall-ad-guidelines_single-pg_9.jpg

Beyoncé'nin ikonik müzik videolarının arkasındaki yaratıcı zihin Tourso'nun yönettiği kampanya filmleri, sezon boyunca aralıklı olarak piyasaya sürülecek. Michael B. Jordan ve Yara Shahidi'nin şiirsel anlatımı ile New York City'nin ruhunu paylaşan eşsiz filmler, 21. yüzyıl hayalperestlerine kendilerinin ve yaşamlarının sınırsız olanaklara inanmaları için ilham verecek.

ETİKETLER: 2019-20 SONBAHAR/KIŞ , COACH