23 Mayıs 2019

Calvin Klein'ın Yeni Stratejisi Ne Olacak?

YAZI: ELİF ALTINTAŞ

19-05/23/s19_cku_ckj_ads_ratio_4x3_px_1080x810_010.jpg

Raf Simons'ın kreatif görevlerini terk etmesinden sonra, küçülmeye gittiğini ve hazır giyim koleksiyonlarından tamamen vazgeçtiğini bildiren Calvin Klein, yeni stratejisini açıkladı. New York merkezli marka, bundan sonra yalnızca jean ve iç giyim üzerinde yoğunlaşacaktı ve bu vesileyle New York ve Milano ofislerinden 50’şer kişi işten çıkardığını daha önce duyurmuştu. Ve merakla beklenen 'Peki şimdi ne olacak?' sorusunun cevabı Calvin Klein cephesinden açıklığa kavuştu.

19-05/23/calvin-klein-andy-warhol-kiss-2-1517928263.jpg 

Marka, New York Genel Merkezinde çalışan genç bir ekip tarafından yönetilen “InCKubator” adı altında, yılda dört ila altı girişim yayınlayacağını açıkladı. Pazarlama şefi Marie Gulin-Merle bu yeni strateji için ''Kimsenin düşünmediği fikirleri önermek'' diyor. Tamamen yaratıcı özgürlüğe sahip olan ekip, içerik, perakende satış alanları, deneyimler ve kıyafet üzerinde çalışmak üzere dışarıdan iş birlikçiler getirecek. Ve tüm bu çalışmaların ürünü  Eylül ayında piyasaya sürülen yeni bir Calvin Klein etiketi altında olacak.

ETİKETLER: CALVİN KLEİN , RAF SİMONS