25 Ekim 2015

Burberry İlkbahar/Yaz 2016 Snapchat Kampanyası

YAZI: ZEYNEP SEREN İLKAN

Teknoloji üssü mağazaları, kendi Apple Music kanalı, Instagram takeover'ları ve Periscope canlı yayınlarıyla çağa ayak uyduran marka Burberry, teknolojideki öncülüğünü Snapchat kampanyasıyla sürdürüyor.

15-10/25/burberry-snapchat.jpgGeçtiğimiz haftalarda defile öncesi İlkbahar/Yaz 2016 koleksiyonunu ilk olarak Snapchat takipçileriyle paylaşan Burberry, Snapchat'i bu defa İlkbahar/Yaz 2016 kampanyasına alet etti. Hayett Belarbi McCarthy, Misha Hart, Ruth Bell, May Bell, Eliza Fairbanks, Liam Gardner ve Louie Johnson'ın yer aldığı, Mario Testino'nun çektiği fotoğraflar, 24 saat boyunca Snapchat kullanıcılarına açık kaldı.

15-10/25/burberry-snapchat-1445761816.jpg

Fotoğraf: @burberry

Christopher Bailey ve Burberry ile bu ilkin bir parçası olduğu için çok mutlu olduğunu söyleyen Mario Testino, sonuçtan da memnun. Daha anlık ve daha samimi karelerle karşıya daha gerçek duygular geçirdiğine inanan Testino için Snapchat, endüstriye hediye edilmiş tamamen yeni ve etkili bir yol. Snapchat ile çekip yayınladığı Burberry kampanyasının ise endüstrinin geleneksel bakış açısını yıkmasını ve alışılageldik moda kampanyalarının sonu olmasını umuyor.

Burberry Prorsum İlkbahar/Yaz 2016

ETİKETLER: BURBERRY , İLKBAHAR YAZ 2016 , SNAPCHAT