17 Temmuz 2013

Bulgari’nin First Lady’si

Carla Bruni, mücevher ve Bulgari’ye olan tutkusu sebebiyle bu çekimde yer almaya ikna olduğunu açıklarken, “Bulgari benim için tutku ve renkli Roma gösterişinin canlı sembolüdür” dedi.

İtalyan Dolce Vita hedonizmini yansıtan Bulgari kampanyası, aynı zamanda Carla Bruni’nin yer aldığı ilk mücevher çekimi olarak da ilgi görüyor.

“Mücevher asla herhangi bir obje değildir, fiziksel olarak her objeden daha yakın ve samimidir. Vücudu süsler, teninin hemen yanındadır. Genelde kalbinin attığı yerin hemen üstündedir. En basit yüzükten en sofistike kolyeye kadar, her mücevherin anlatak bir hikayesi vardır” diyen Bruni, mücevhere olan ilgisinin tutku boyutunda olduğunu ifade ediyor.

 

İlgili Başlıklar