31 Mayıs 2016

Alexander Wang de Şimdi Gör ve Hemen Al Diyor

YAZI: İNAN KIRDEMİR

Moda dünyasını ikiye ayıran şimdi gör ve hemen al konsepti, Alexander Wang’in de aklına yatmış. Her yeni koleksiyon için aylarca beklemek, belli ki hızın her şey sayıldığı dijital çağda büyük bir memnuniyetsizlik yaratıyor. Moda sektörü topu sabırsız müşterilere atsa da, birçok keratif direktör ve marka moda haftalarından hemen sonra koleksiyonlarını hazır giyim devlerinin vitrinlerinde görmekten epey şikayetçi. Tom Ford ve Burberry gibi markalar çağa ayak uydurmaktan yana. Gucci’yi de bünyesinde barındıran Kering grubunun tavrı ise açık ve net. Kering, lüks beklemeyi gerektirir diyor.

Alexander WangFotoğraf: Indigital

Resort 2017 koleksiyonunu her yıl olduğu gibi Haziran ayında basına ve buyer’lara tanıtmayı planlayan Alexander Wang,  bu sene koleksiyon görsellerine yayın yasağı koyarak, Kasım’a kadar bekleme kararı almış. Buradaki amaç, koleksiyon mağazalarda yerini almadan pazarlanmasına ve tanıtılmasına engel olmak. Özetle, müşteriyi görüp, beklemek zorunda bırakmamak. Eylül ayında gerçekleşecek New York Moda Haftası'nda İlkbahar/Yaz 2017 koleksiyonunun yanı sıra, defileye sınırlı sayıda Resort 2017 tasarımlarını da dahil etmeye hazırlanan Wang, böylelikle hem müşteriyle, hem sektörle o ilk iletişimi kendisi sağlayacak. Bakalım, şimdi gör ve hemen al konsepti satışalara nasıl yansıyacak? 

ETİKETLER: ALEXANDER WANG , ŞİMDİ GÖR VE HEMEN AL , NEW YORK MODA HAFTASI , RESORT 2017