Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Söylentiyle başlayan bir moda iş birliği daha yeni koleksiyonuyla kaşımızda. Fendi ve Skims güçlerini birleştirerek minimalizmin ortak noktasında buluştu.
@KimKardashian
İki iyi arkadaş ve iş birlikleri konusunda son derece atak bir ikili. Skims markasıyla başarılı bir çizgi yakalayan Kim Kardashian ve Fendi’nin kreatif direktörü Kim Jones arkadaşlıklarını yeni bir iş birliğiyle taçlandırmış oldu. Son olarak Kate Moss’un kampanyasında yer aldığı Skims, şimdi Kim Jones’un gözünden yeniden yorumlandı. Fendi ve Versace’nin ortak yaratımı Fendace hala etkisini sürdürürken bu hamleyle Jones’un da vizyonuna daha yakından bakıyoruz.
@skims
9 Kasım’da satışa çıkacak olan kapsül koleksiyon Skims’in imzası haline gelen natürel tonlarına ağırlık verirken Fendi de yoğun logo kullanımıyla devreye giriyor. Kıyafet ve iç çamaşırından oluşan tasarımlar sportif DNA’sını korurken kalın kumaşlar ve vücuda şekil veren materyaller minimalizmi iddialı bir tavırla yansıtıyor. Fendi bu özel iş birliğini Kim Kardashian’ın pozuyla paylaşırken açıklamasında iki markanın estetik kodlarını modern kadının gardırobu için buluşturduğunu ifade ediyor.