Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Priyanka Chopra Jonas, Anomaly adını verdiği yeni bir saç bakım markasını bu yoğun programına dahil etti.
Fotoğraf: Annie Leibovitz, Vogue USA, 2019 Ocak
Priyanka Chopra Jonas, şüphesiz 2020 yılını en yoğun şekilde geçiren isimlerden biriydi. İngiliz Moda Konseyi’nin Pozitif Değişim elçiliğinden, televizyon programlarına “Unfinished” isimli anı kitabından yeni film anlaşmalarına kadar oldukça hızlı bir süreç geçiren Chopra, Anomaly adını verdiği yeni bir saç bakım markasını da bu maratona dahil etmeyi başardı.
Bir röportajında “Saçlarım benim için her zaman çok önemliydi. 15-16 yaşlarımda bile şampuan almaya gittiğim zamanlar iyi ürünlerin ne kadar pahalı olduğunu fark ediyordum. İyi ve kaliteli bir saç bakımı herkes için ulaşılabilir olmalı. Ayrıca kullandığımız ürünlerin içeriklerine de daima dikkat ettim ve gördüğüm kadarıyla ürünlerin çoğu sürdürülebilirlikten uzak. Bu yüzden hem güzellik hem de moda dünyasının sorumluluk alması gerektiğini düşünüyorum.” diyen Priyanka da sorumluluğunu aldığı eşitlik, etik yaklaşım konularına ters düşmeyen bir tavırla yeni markasını oluşturuyor.
Güzellik markası yaratan firmalardan Maesa’yla işbirliğine gidilerek oluşturulan Anomaly markasındaki temel felsefeyse ulaşılabilirlik ve sürdürülebilirlik. Tamamen doğal içeriklerden üretilen şampuanlar, saç bakım ürünlerigeri dönüştürülebilir şişelerde ve paketlerde oldukça uygun fiyatlarla sunulacak. Priyanka Chopra Jonas’ın güzellik dünyasına sunduğu bu yeni seriyi ise 1 Şubat tarihinden itibaren satın almak mümkün.