21 Nisan 2022

Glossier'nin Yeni Yüzü: Olivia Rodrigo

YAZI: DİLRUBA KARAKÖSE

22-04/20/screenshot-assetsvoguecom-20220420-11_31_02.png

Fotoğraf: Stevie Dance

Son dönemin hızla yükselen isimlerinin başında kuşkusuz Olivia Rodrigo var. Sour isimli albümüyle Grammy Ödülleri’ne damgasını vuran genç şarkıcı, stili ve güzellik anlayışıyla da Z kuşağını temsil etmeyi başarıyor. Kendine has duruşu ise markaların ilgisini çekmeye çoktan başladı bile.

2014’te kurulan, o tarihten bu yana da güzellik dünyasının en çok tercih edilen makyaj ve cilt bakım ürünlerine imza atan Glossier, Rodrigo’yu marka yüzü olarak seçiyor. Vogue’a verdiği röportajda “Güzellik benim için her zaman kendimi ifade etmenin bir yolu olmuştur.” diyen şarkıcı, başrolünde yer aldığı “You Look Good” kampanyasıyla herkesin sahip olduğu güzelliği benimsemesi gerektiğine dikkat çekiyor. Söz konusu Glossier ürünleri olduğunda ise Rodrigo’nun favorileri markanın kültleşen Boy Brow kaş maskarası, Pro Tip eyeliner’ı ve Ultralip ruju.

 

 
 
 
Bu gönderiyi Instagram'da gör

Glossier (@glossier)'in paylaştığı bir gönderi

ETİKETLER: GLOSSİER , OLİVİA RODRİGO , GÜZELLİK , MAKYAJ