Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Richard Mille imzası taşıyan RM 47 Tourbillon isimli yeni saat, Japon kültürüne estetik bir şekilde övgüsünü sunarken, kampanyanın başrolünde Formula 1 dünya şampiyonu Fernando Alonso var.
Stil ve zevk anlayışını net şekilde ortaya koyan aksesuarların başında gelir saatler. Kalite, el işçiliği ve estetik olmak üzere üç önemli başlığı da aynı çatında altında toplayan Richard Mille ise uzun yıllardır sektörü şekillendirmeye devam ediyor. Elbette kendini geliştirip ileriye taşımaya da…
Dört yıllık bir çalışmanın ürünü olan yeni saati RM 47 Tourbillon da bu yönünü kanıtlayan en güncel örneği. Samuray zırhına imkan tanımak adına tamamen el emeğiyle hazırlanan ve Japon kültürünün farklı yönlerini gözler önüne seren saat, Samuray etik kurallarını yansıtan bushido ruhuyla bezenmiş 3N sarı altınla hayat buluyor. Söz konusu motifi olduğunda ise yine ilham aldığı toprakları ziyaret ediyor ve Japon akçaağaç yaprağını merkezine alıyor. RM 47 Tourbillon’un sahip olduğu pek çok detay, bushido ruhunu simgeleyen Asano klanına da atıfta bulunuyor. Bu model ile birlikte sanat ve spiritüelliği bir araya getiren Richard Mille, geleneksel Japon sanatlarının ve Samuray ilkelerinin takipçisi olan Formula 1 dünya şampiyonu Fernando Alonso’yu da kampanyanın yüzü olarak seçiyor.