Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Bulgari ve Save the Children on beş yıldır devam eden başarılı işbirliklerini özel tasarım bir kolye ve #WITHMEWITHYOU kampanyasıyla kutluyor.
Bulgari 2009’dan bu yana sizinle, bizimle ve yardımseverliğin önemine inanan herkesle birlikte dünyadaki dezavantajlı çocukları desteklemek için Save the Children ile el ele çalışıyor.
Bulgari son 15 yıldır bu amaç için özel olarak tasarladığı mücevher koleksiyonlarının satışından elde ettiği 105 milyon dolardan fazla kaynakla partneri olmaktan gurur duyduğu bu yardım kuruluşunu desteklemeye devam ediyor. İddialı bir hedef gibi görünen ve şimdi bir başlangıç noktası haline gelen bu yolculukta 37 ülkede 2 milyondan fazla çocuğa ulaşıldı. Başta nitelikli eğitim olmak üzere gençlerin güçlendirilmesi, acil müdahale ve yoksullukla mücadele için kaynak sağlandı. Dezavantajlı çocukların geleceğini kurtarmak amacıyla çıkılan bu yolda birçok insanın yaşamında pozitif fark yaratan çeşitli uzun vadeli projeler zaman içinde adım adım inşa edildi. Ama hala yapacak çok iş var çünkü dünya çapında 468 milyon çocuk çatışma bölgelerinde yaşıyor, 222 milyon çocuk ve genç krizlerden etkileniyor ve eğitim desteğine ihtiyaç duyuyor, 153 milyon çocuk ise akut açlıkla karşı karşıya.
“On beş yıldır Save the Children ile birlikte yol almak Bulgari için büyük bir onur oldu,” diyen Bulgari CEO’su Jean-Christophe Babin şöyle devam etti: “İşbirliği içinde çalışma, yıllarca uzun vadeli projeler yürütme ve milyonlarca çocuğa somut destek verme konusunda birlikte öncülük ediyoruz. Bu önemli yıldönümünü durmadan aynı güç ve ortak tutkuyla daha nice çocuğa fırsat vermek ve yollarına ışık tutmak için yola devam etme hedefiyle kutluyoruz.”
Bu farkındalıktan aldığı güçle taahhüdünü bir kez daha yenilemeye karar veren Bulgari, bu önemli yıl dönümü vesilesiyle özel tasarım mücevher koleksiyonunu zenginleştiren yeni bir kolye sunuyor ve eşlik eden yeni #WITHMEWITHYOU kampanyasını tanıtıyor.
1 Ocak’ta fotoğraflarla başlayacak ve 7 Şubat’ta videolarla tamamen tanıtılacak kampanyada Global Marka Elçisi Anne Hathaway, bu topluluğun bir parçası olarak daha ileri gitmenin ve daha fazlasını yapmanın önemine dair bir mesajla Bulgari’nin taahhüdüne katılıyor. Top model Eva Herzigova, bir iş kurmak ve nelerin gerekli olduğunu öğrenmek için Bulgari Gençliği Güçlendirme programına katılan Nepalli genç kız Sumiya’nın dünyasında bize yol gösteriyor. İmaj mimarı Law Roach, Zaatari mülteci kampında yaşayan ve eğitimin gücü sayesinde sınırların ötesine geçmeyi öğrenen Suriyeli Raneem’in hikayesini anlatıyor. Top model ve oyuncu Jon Kortajarena, Vietnam’ın en fakir bölgelerinden birinden gelen ve ücra yerlerdeki etnik azınlıklara mensup çocuklara iki dil öğrenme garantisi veren bir Bulgari eğitim programına katılan A-Dang’ın yaşamına bir bakış sunuyor. Orkestra şefi Beatrice Venezi ise kendine bakmayı ve kendi arıcılık işini kurarken direnç ve esneklik kazanmayı öğrenen Bolivyalı genç kız Litzy’ye duyduğu hayranlığı gösteriyor.
Yeni Bulgari ve Save the Children kolye, 2 Ocak’tan itibaren sadece Bulgari.com’dan sipariş edilebilecek ve 15 Ocak’tan itibaren dünya çapında seçili Bulgari mağazalarında satışa sunulacak.