Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Valentino, UNICEF’in aşı çalışmalarını destekleyerek pandemiye karşı mücadeleye devam ediyor.
Valentino, UNICEF’in aşı çalışmalarını destekleyerek pandemiye karşı mücadeleye devam ediyor.
Maison, “(V) Vaccinated” ifadesi taşıyan ve V harfi, markanın imza logosu şeklinde tasarlanan sınırlı sayıda kapüşonlu bir sweatshirt üretiyor. Valentino.com’da satışı gerçekleşecek parçanın tüm geliri UNICEF’e bağışlanacak ve aşı çalışmalarının yürütülmesine fon sağlayacak.
Geçtiğimiz ay Kreatif Direktör Direktör Pierpaolo Piccioli, ünlü Amerikalı oyuncu Cloney tarafından yaratılan bir sweatshirt giyerek Instagram hesabı üzerinden aşı kampanyasını desteklediğini duyurmuştu.
Maison’un temsil ettiği değerleri vurgulayarak sınırlı sayıda üretilen sweatshirt için Valentino CEO’su Jacopo Venturini “Covid-19 aşılarını uluslararası çapta dağıtan bu önemli programda UNICEF ile güçlerimizi birleştirmekten mutluluk duyuyoruz. Bir marka olarak, olumlu değişimi teşvik etme taahhüdüyle sesimizi kullanıp kaynak toplamada rol oynamaktan gurur duyuyoruz. Valentino, UNICEF küresel COVAX Programı ile birlikte aşının yaygın olarak erişilebilir olmadığı ülkelerde erişimini hızlandırarak aşıya eşit erişimi garanti etmek için çalışıyor.” ifadelerini kullandı.
UNICEF Özel Kaynak Yaratma ve Ortaklıklar Direktörü Carla Haddad Mardini ise kampanya hakkındaki görüşlerini şu sözlerle dile getirdi; “Özellikle ön saflardaki sağlık çalışanları en çok risk altındakiler. COVID-19 aşılarına küresel olarak adil erişimin sağlanması, hayat kurtarma, ekonomilerin yeniden iyileşmesini sağlamak ve ailelere sağlık sunma, eğitim verme konularında en iyi şansımız onlar. Bu yüzden herkesten pandemiyi sona erdirmek için sürece katılmasını istiyoruz.”