Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Tommy Hilfiger, “hiçbir şeyi boşa harcamayan ve herkese kucak açan” moda yaratma taahhüdünü pekiştiren iddialı “Make it Possible” sürdürülebilirlik stratejisini duyurdu.
Tommy Hilfiger, “hiçbir şeyi boşa harcamayan ve herkese kucak açan” moda yaratma taahhüdünü pekiştiren iddialı “Make it Possible” sürdürülebilirlik stratejisini duyurdu. Program kapsamında öncelikle döngüsellik ve kapsayıcılık etrafındaki dört eksen -Döngüyü Tamamlama, Yaşam İçin Üretim, Herkesi Kucaklama ve Herkes İçin Fırsat- üzerinde belirlenen 24 cesur hedefine 2030 yılına kadar ulaşmayı amaçlıyor.
Tommy Hilfiger proje ile ilgili “İlk mağazam olan People's Place'i 1969 yılında doğup büyüdüğüm Elmira kasabasında farklı kültürlerden insanların bir araya gelip heyecan verici pop kültür deneyimlerini paylaşması için açtım. Markamız, bu kapsayıcı ruhtan aldığı güçle yıllar içinde geliştikçe sosyal ve çevresel sürdürülebilirliğe bağlılığımız da artıyor. Make It Possible stratejimizle taahhüdümüzü daha da ileriye taşıyacağız. Şirket olarak vizyonumuza odaklı bir şekilde çalışıyoruz. Daha gidecek yolumuz var ama hedeflerimize ulaşacağız” açıklamasında bulundu.
Bugüne dek engelli yetişkinler ve çocuklar için giyinmeyi kolaylaştırmak için tasarlanan Tommy Hilfiger Adaptive girişimi ile modada kapsayıcı ve pozitif değişim yaratan, yeni ve büyüyen start-up’ların desteklenmesini amaçlayan küresel Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge markanın bu konuda attığı ve başarısını kanıtladığı adımlar arasında.
Tommy Hilfiger'ın bu yolculuk boyunca kaydedilen ilerlemeleri ve “Make it Possible” projesi ile bugüne dek elde edilen başarıları https://sustainability.tommy.com adresinden takip edebilirsiniz.