Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Dünyaca ünlü isimlerin buluştuğu Swarovski yılbaşı kampanyası, #BrillianceForAll diyor.
Swarovski’nin çeşitli, farklı ve çok yönlü koleksiyonları tüm moda tutkularına hitap ediyor. Tarzların, yaşların ve profillerin rakipsiz çeşitliliğine hitap eden marka herkes için #BrillianceForAll diyor.
Swarovski, yılbaşı kampanyası ve ekibiyle dünya üzerindeki modern kadınlara güç verme ve onları güzelleştirme arzusunu dile getiriyor. Partiye ev sahipliği yapan marka elçisi Karlie Kloss; Naomi Campbell, Chiara Ferragni, Jourdan Dunn, Fei Fei Sun, Ruby Rose, Boy George, Bryanboy, Daya, Anthony Mackie ve Maggie Jiang gibi misafirleri kabul ediyor. Kampanyanın lider figürü Kloss, “Yılbaşı sezonunun temelinde insanları bir araya getirmek ve bizim için özel olan insanların hayatımızda oluşunu kutlamak yatıyor. Kampanyanın temelinde de aynı değerler bulunuyor. Dolayısıyla kendime yakın hissettiğim birçok yetenekli insanla çekimlere katılmak inanılmaz bir duyguydu. Jourdan Dunn, Fei Fei Sun, Ruby Rose ve tabi ki hem eğitmenim hem de arkadaşım Naomi Campbell ile harika bir deneyim paylaştım. Bu kampanyanın bir parçası olduğum için gerçekten çok minnettarım.” diyor.
Jourdan Dunn kampanyanın mesajı ile ilgili, siyahi bir kadın olarak çeşitliliği kutlayan bir kampanyanın parçası olmanın çok önemli olduğunu vurguluyor ve kampanyanın, kaç yaşında olduğunuz, cinsiyetiniz, nereden geldiğiniz fark etmeksizin tüm insanların bir araya gelip tatilleri kutlayabildiğini gösterdiğini vurguluyor.
Fei Fei Sun ise: “Çeşitlilik benim için oldukça önemli olan ve %100 desteklediğim bir olgu. Amerikan Vouge’un kapağındaki ilk Çinli manken olmak benim için oldukça gurur vericiydi, ailemi gerçekten gururlandırdım!” şeklinde yorum yapıyor.
Sezonun ışıltısını öne çıkaran kampanya, Karlie’nin dünyasını ihtişamlı ve kristalize bir harikalar diyarına çeviriyor. Bu harikalar diyarında herkes için mutluluk dolu bir ışıltı paylaşılırken herkesin beğenisini kazanacak çekicilikte takılar ve aksesuarlar vurgulanıyor. Ekip geleneksel tatil ruh halinden, modern ve çağdaş bir ruh haline geçiş yaparken, Swarovski’nin, zamansız, şık ve göz alıcı koleksiyonunun kilit parçalarını tercih ediyor. “Çekim unutulmazdı. İşimin en güzel yanı, ilham verici ve yetenekli insanlarla birlikte çalışıyor olmak ve bu kampanyayla işimi bir kez daha sevdim! Swarovski, moda dünyasının en ilginç kişiliklerini bir araya getirdi dolayısıyla bu özel projenin bir parçası olmak benim için gerçekten eğlenceli ve keyifli bir deneyimdi. Enerjiyi hissedebiliyorsunuz ve en önemlisi: her şey çok ışıltılıydı!” diye ekliyor Ferragni.
New York kreatif ajansı Laird + Partners tarafından oluşturulan bu sezonun Swarovski kampanyası, mümkün olan en havalı şekilde #GiveBrilliant felsefesini geliştirmeye devam ediyor. Yönetmenliğini ve fotoğrafçılığını Barnaby Roper’ın yaptığı kampanya, ihtişamı, moda anlayışını ve seçkinliği vurgulayarak herkesi kendi yöntemiyle ışıldamaya teşvik ediyor.
Kampanya, Y kuşağı veya günümüz kitlesi fark etmeksizin tarz sahibi bir ışıltı arayan geniş bir kitleye ulaşmak amacıyla TV ve dijital ortamlarda da sunuluyor.