Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
2018 Sonbahar/Kış sezonu, Salvatore Ferragamo’nun hikayesinde yeni bir bölümün başlangıcı oldu. Karma bir defileyle koleksiyonunu tanıtan Paul Andrew, ilk kampanyasıyla karşımızda.
2018 Sonbahar/Kış sezonu, Salvatore Ferragamo’nun hikayesinde yeni bir bölümün başlangıcı oldu. Eylül 2016’da ilk ayakkabı koleksiyonuyla moda evinde tasarım direktörü ünvanına kavuşan Paul Andrew, 2017 Sonbahar/Kış sezonunda, kadın giyimin başına geçerek ise İtalyan moda evi için, ilk koleksiyonunu çıkardı. Geçtiğimiz sezon podyumda karma bir defileyle koleksiyonunu tanıtan İngiliz tasarımcı, ilk kampanyasıyla karşımızda.
Harley Weir tarafından çekilen ve Stella Tennant, Shanelle Nyasiase, Rianne Van Rompaey, Xiao Wen Ju, Piero Mendez ve Edoardo Sebastianelli'nin rol aldığı reklam filminde Andrew, vizyonunu genişletmek için erkek giyim direktörü Guillaume Meilland’la birlikte çalıştı. Vogue'a lansman öncesinde verdiği bir demeçte Andrew, “Ferragamo’nun kendine has, özel bir ses vermesini istiyorum. Bunu yapmanın en iyi yolu işbirlikçi, kapsayıcı ve açık olmaktır. Bu yüzden Guillaume, Harley ve bu güçlü modeller gibi yeteneklerin yanında çalışmaktan dolayı heyecan duyuyorum. Birlikte, Salvatore Ferragamo'da ortaya çıkan cesur ve olumlu değişimi gerçekten yansıtan bir uyum bulduk” dedi.
Markanın yeni vizyonu doğal olarak ayakkabılara dayanıyor. Tüm kampanya fotoğraflarında, Andrew'un zengin, davetkar renk paletinde bulunan çantalar ve botlar, belirgin bir şekilde göze çarpıyor. Aksesuar bölümündeki ağırlık, lüks markalardaki gibi. Ferragamo Group gelirlerinin çoğu aksesuarlara dayanıyor. Fashion of Business'a göre, 2016 yılında gelirinin yüzde 79,3'ünü ayakkabı ve deri eşya kategorileri ile üreten markanın, hazır giyimden elde ettiği gelir yüzde 6,5.
2015 yılında CFDA / Vogue Moda Fonu'na layık görülen bir aksesuar tasarımcısını göreve getiren Ferragamo, gelişmekte olan bir endüstri trendini de takip ediyor. Marka Mulberry, Dior ve Valentino gibi büyük moda evlerinin yanı sıra, kariyerine deri ürünleri uzmanı olarak başlayan tasarımcılar yetiştirdi.
Andrew, markayı ileriye taşıdığı için seleflerine saygı göstermeye kararlı. “Her zaman Salvatore Ferragamo'nun yaratıcılığından, dinamik kişiliğinden ortaya çıkan mirasta her zaman bir modernlik hissi olmuştur. Bu yeteneğin kutlanması için, markanın günümüzün yaratıcı duyarlılığı ile eşleşmiş ikonik kodları, biçim ve işlevlere saygı gösterilmesi konusunda muazzam bir çalışma gerekiyordu. Guillaume ile devam eden bir anlatının temeli, ileride sinematik olarak dinamik bir gelecek oluşturduk” şeklinde markanın geçmişine duyduğu saygıyı dile getirdi.