Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Haftanın moda haberlerini sizin için derledik.
Miu Miu, Edebiyat Kulübü Etkinliği’ne Gün Sayıyor
Miu Miu’nun ilk Edebiyat Kulübü olan Writing Life etkinliği 17-18 Nisan’da Circolo Filologico Milano’da gerçekleşecek. Etkinlik, Sibilla Aleramo ve Alba De Céspedes’in eserlerini yeniden odak noktası haline getirirken, söyleşiler, canlı performanslar ve çeşitli eğlenceler ile Miu Miu’nun çağdaş düşünceye olan bağlılığını daha da pekiştiriyor. Avrupa’nın zengin edebiyat salonları ve sanat mirasından ilham alan etkinlik, kadınların geçmişteki ve günümüzdeki yaşamlarını kelimeler aracılığıyla yansıtacak.
Miu Miu Edebiyat Kulübü Writing Life, hem Miu Miu’nun kimliğini hem de günümüz kadınlarının yaşamlarının merkezinde yer alan söylemlerin yanı sıra tarih ve eğitim anlayışını teşvik etmeyi amaçlıyor. Gündelik ve yaratıcı yaşamları hakkında konuşan çağdaş yazarlar ve yorumcular, geçmişin büyük edebi öğretmenleriyle etkileşime girerek miraslarının geleceği zenginleştirmesine olanak tanıyacak.
Tiffany & Co. Yeni Kampanyasını Duyurdu
Tiffany & Co., 1837’den beri ikonikleşen mücevher koleksiyonu With Love, Since 1837 kampanyasını duyurdu. Efsanevi Tiffany & Co. vitrin tasarımcısı Gene Moore’dan ilham alan kampanya, Tiffany & Co.’nun en belirleyici mücevher koleksiyonlarının ardındaki bilinmeyen hikayeleri ortaya koyuyor: Lock, T, Knot, HardWear, Sixteen Stone ve Tiffany® Setting.
Cara Delevingne, Stella McCartney Kampanyasının Yüzü Oldu
Stella McCartney, markanın bugüne kadarki en sürdürülebilir koleksiyonu olan ve yüzde 95’i geri dönüştürülebilir malzemelerden üretilen 2024 İlkbahar-Yaz kampanyasını başlattı. Eko-aktivist, model ve oyuncu Cara Delevingne’in yer aldığı kampanya, Güney Londra’daki Veolia geri dönüşüm tesisinde çekildi. Delevingne’e çevre aktivistleri Arizona Muse ve Alice Aedy de katılıyor. Kampanya, atıklarda bulunabilecek güzelliği öne çıkarıyor, daha döngüsel bir gelecek ve Stella’nın geliştirdiği sürdürülebilir çözümleri sunuyor.
Hızlı moda sektörünün de etkisiyle yıllık üretilen giysi sayısı 2000 yılından bu yana iki katına çıktı ve 2014 yılında ilk kez 100 milyarı aştı. Her yıl 92 milyon ton giysi atığı oluşuyor ve her saniye bir kamyon dolusu çöp sahasına veya çöp yakma tesislerine ulaşıyor. Stella McCartney, 2016’dan bu yana yalnızca geri dönüştürülmüş malzemeler kullanarak ürünlerin çöp sahalarına girmesinin önlenmesine yardımcı olarak, atığı azaltmanın yollarını arıyor.
Louis Vuitton’dan Yeni Güneş Gözlükleri
İlk olarak 2024 İlkbahar-Yaz defilesinde görülen yeni LV Split Cat-Eye güneş gözlükleri göz kırpıyor. Klasik güneş gözlüklerine özgün bir yorum getiren bu gözlüklerin camlarının yan kenarları çerçevenin dışına taşarak bir parça boşluk yaratıyor. Lensin arkasında ve yüzün orta ön kısmında gizlenen ince monogram çiçeği ile gözlüğün sap kısmında yer alan ikonik altın LV imzası modele feminen bir dokunuş katıyor. Gözlük, klasik siyah, krem rengi ve defilenin dekorasyonuna atıfta bulunan canlı turuncu renklerde sunuluyor.
Supreme ve MM6 Maison Margiela’dan İşbirliği
Supreme, MM6 Maison Margiela ile 2024 İlkbahar/Yaz için yeni bir koleksiyon üzerinde çalıştı. Supreme’in önemli sokak giyimi parçalarını ve ikonografisini MM6’nın avangart terziliğiyle birleştiren işbirliği, geniş bir yelpazede teklifler sunuyor. Koleksiyon, Suni Kürk Mont, Varsity Ceket, İş Ceketi, Yıkanmış Takım Elbise ve Yelek, Gömlek, Tişört, Hoodie, Boyacı Pantolonu, Şort, Kamp Şapkası, Peruk, Cüzdan, Kay Kay gibi ürünlerden oluşuyor. Supreme ve MM6 etiketini sergileyen etiket, iş birliği yapılan parçaların her birinde görülüyor.