Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Bir yüzyılı aşkın süredir Louis Vuitton tarihiyle özdeşleşen dikkat çekici “Imperial Saffron” rengi, markanın tarihinden alınan ilhamla yeni paket tasarımlarına hayat veriyor.
''Imperial Saffron'' ve de mavi Louis Vuitton için yeni renkler değiller. Arşivlere bakınca parlak safran renk ve de mavi detaylar hemen karşımıza geliyor. 1924 yılında Fransız otomobil firmasının Afrika’daki bir seferi için üretilen Citroen trunk bunun en canlı temsili. Bunun yanı sıra 162 yaşındaki efsanevi lüks markanın ürünlerindeki renk paletinde safran ve mavi renginin tonlarını hep görebiliriz. Louis Vuitton için yeni ama özüne bağlı bir paket tasarımı devriminden bahsediyoruz.
Yeni paket koleksiyonuna ilham veren parçalardan Citroën trunk
Yeni paketlerde kullanılan kalın kağıt ve pamuk ipliğinden dokunan askılar taşıma sırasında kolaylık sağlıyor. Louis Vuitton’un DNA’sındaki en güçlü öğelerden birinin seyahat olduğunu düşünürsek taşımada kolaylık da markanın önceliklerinden. Paketler artık daha kolay katlanıp seyahat çantalarına ve de valizlere daha kolay yerleştirilebilir. Yeni paket tasarımının nedenini sadece estetik ve de pratiklik olarak adlandırmak ise hata olur. Bu yeniliğin arkasında çok büyük amaç daha var: Sürdürülebilirlik ve de çevreye duyarlılık. Yeni paketler çevre dostu. Louis Vuitton adamı veya kadını her şeyden önce seyahat ettiği yere saygılı bir insan.