Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Haftanın moda haberlerini derledik.
Jenner’ın kurucusu olduğu geçtiğimiz yıl piyasaya sürülen Khy markası, Paris merkezli Atlein ile yeni bir koleksiyona imza atıyor. Koleksiyon Atlein’in arşiv görünümlerinden ilham alıyor. Koleksiyonda Atlein’in imzası olan dökümlü jarse üstler, pantolonlar ve elbiseler yer alıyor. Ortaya çıkan koleksiyonda bolca fırfır detaylar bulunuyor. 26 Eylül’de satışa sunulan koleksiyon için Jenner, heykelsi bir yönü ve işçiliği var diyor. Koleksiyonun renk paleti Kaliforniya’daki sonbahardan esinleniyor.
Massimo Dutti'nin yeni iç tasarım konsepti, markanın doğal evrimini ifade ediyor. Daha rafine bir mağaza konseptiyle, el yapımı malzemeler ve doğal teknikler mekanı süslerken, mobilyalar farklı alanlara yeni tonlar ekliyor. Daha organik şekiller, daha nötr ve doğal renkler, daha saf bir his yaratarak markanın güncel imajını vurguluyor. Inditex Grubu'nun en gelişmiş eko-verimli mağaza konseptlerinden biri olarak tasarlanan yeni mağaza, moda ve teknolojiyi bir araya getiren bir dizi yenilikçi unsura da sahip. Elektrik tüketimi, geleneksel mağazalara kıyasla yaklaşık yüzde 30, su tüketimi ise yüzde 40 azaltıldı. Uygulanan eko-verimlilik önlemleri arasında, mobilyalar için aydınlatmayı optimize eden bir mağaza aydınlatma sistemi yer alıyor. İklim kontrolü, CO2 ölçüm cihazları kullanılarak hesaplanan mekan yerleşimlerine göre değişen havalandırma kontrolü ile sağlanıyor. Mağazada ayrıca su kullanımında verimlilik ana hedefler arasında yer alıyor ve iç mekanlarda malzemelerin geri dönüşümü planlanıyor.
Fotoğraf: Steven Meisel
İtalyan tasarımcı Stefano Pilati’nin, Zara için hazırladığı özel koleksiyon 3 Ekim’de satışa sunulacak. Koleksiyon ünlü tasarımcının kişisel stilinden, Yves Saint Laurent, Ermenegildo Zegna ve Berlin'deki yeni projesi Random Identities gibi markalar için yaptığı tasarımlardan esinleniyor. Koleksiyonun genel ruh hali, koyu renk paleti ve şık kumaşlardan oluşuyor.
Falconeri, kaşmirin doğal köklerini ve üstün kalitesini keşfeden Born From Nature adlı yeni 2024-25 Sonbahar/Kış koleksiyonunu sunuyor. Born From Nature, sadece kampanyanın ismi değil, aynı zamanda doğaya ve Falconeri tarafından kullanılan kaşmirin saflığına bir övgü niteliği taşıyor. Her bir parça, Moğolistan'ın soğuk ve büyüleyici topraklarından özenle seçilen doğal kaşmirden üretiliyor. Kaşmirin hafifliği onu her mevsim için ideal kılıyor. Isı düzenleyici özelliği sayesinde ağırlaştırmadan sıcaklık sağlıyor; bu da onu hem serin sonbahar akşamları hem de kışın yoğun soğuğundan korunmak için ideal kılıyor. İnci beyazı, gri ve taş renginden oluşan koleksiyonda ribana detaylı balıkçı yaka kazaklar öne çıkıyor.
Beymen Club’ın stil sponsorluğu ile birlikte Anadolu Efes’in tüm oyuncularının ve teknik ekibinin saha dışındaki stil yolculuğuna Beymen Club tarafından özel hazırlanan koleksiyon eşlik edecek. Beymen Club, Anadolu Efes Spor Kulübü’nün beş yıl boyunca stil sponsoru oldu. Beymen Club, şehirli, dinamik ve hayatın içinde olmayı seven ruhunu bu kez Anadolu Efes Spor Kulübü için hazırladığı özel koleksiyona taşıdı. Beymen Club tasarım ekibi, Anadolu Efes için stiliyle fark yaratacakları; konfor ve rahatlığın ön planda tutulduğu özel bir koleksiyon hazırladı. Özel koleksiyonda Anadolu Efes Spor Kulübü’nün, mavi, beyaz ve kırmızı renkleri, Beymen Club’ın ikonik kaz logosu ile buluştu. Oyuncuların yoğun maç dönemlerinden serbest zamanlarına kadar eşlik edecek koleksiyonda Beymen Club’ın rahatlığın ön plana çıktığı, modern ve yenilikçi stilini yansıtan unsurlara da yer verildi. Sweatshirt, eşofman takımı, takım elbise, gömlek, şort, kemer, sırt çantası gibi geniş bir ürün seçkisinden oluşan koleksiyon, takımın ihtiyaçlarına ve oyunculara özel olarak üretildi.