Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Pop-up’lar söz konusu olduğunda Jacquemus'dan daha yaratıcı bir isim bulmak imkansız. Paris’te café fleurs konseptini tanıtan ve dünya çapında bir dizi pop-up sergileyen Fransız markası, şimdi de Seul’e indi. Tasarımcı Simon Porte Jacquemus, markanın en son pop-up mağazasını Güney Kore’nin başkentinin popüler Seongsu-dong bölgesinde tanıttı.
Markanın kabarık Bambimou çantasını kutlamak için açtığı, 2000 metrekarelik bir alanı çevreleyen, kabarık formda bir cephe görüntülendi. Mekân, menüdeki sekiz özel içeceğin servis edildiği bir kafeye ev sahipliği yaparken, aynı zamanda beyaz Lisyantus çiçeği buketlerini içeren bir çiçekçi dükkânı olarak da hizmet veriyor. Bu deneyim, tasarımcının uzun süredir arkadaşı olan Gigi Hadid’in, markanın yoğun kiraz özellikli reklam kampanyasında rol almasının ardından, Jacquemus’un 2023 Sonbahar/Kış koleksiyonuyla birlikte geliyor.
Bu, Jacquemus’un ilk kez açtığı bir çiçekçi dükkânı değil. Kendisi 2021’de bu konsepte Paris’te başlatmıştı. Tasarımcı yakın zamanda koleksiyonu tanıtan Le Chouchou başlıklı bir kitabın lansmanını da yaptı. Pop-up 29 Ekim’e kadar hizmet verecek.