Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Bir moda kampanyası, iki hikaye... Riccardo Tisci, Irina Shayk ve Gigi Hadid'in başrolde olduğu yeni Burberry kampanyası için iki fotoğrafçıyla çalıştı: Nick Knight ve Danko Steiner.
Fotoğraf: Danko Steiner/Burberry
Burberry 2019-20 Sonbahar/Kış kampanyasında iki farklı vizyonu tek bir hikayede bir araya getiriyor Riccardo Tisci. Nick Knight ve Danko Steiner’ın objektiflerinden gördüğümüz görsel kompozisyon global İngiliz kimliğini keşfe çıkıyor. Bir sahnede Irina Shayk ve Gigi Hadid’i sahil kıyısında poz veriyor, diğer fotoğrafta kampanyada yer alan diğer modeller çekim arkasında birbirlerini fotoğraflıyor. “Bu kampanya İngiliz kültürünün çok yönlülüğünü ve tüm farklılıklarıyla bir arada nasıl var olabildiklerini anlatıyor” diyor Tisci ve ekliyor: “Danko ve Nick ile birlikte kendini keşfetmenin önemini kutluyoruz.”
Fotoğraf: Nick Knight/Burberry
Knight’ın çektiği fotoğraflarda gençliğin katıksız enerjisini hissediyoruz. Bir grup genç model ellerinde fotoğraf makinaları ve kameralarla sürekli kayıt halindeler. Sosyal medyanın sunduğu farklı perspektifleri yansıtmak isteyen Knight, dijital dünyadaki hayatlarımızın ekran-merkezli olduğunu söylüyor. “Görseller, fotoğraflar artık her yerde... Akıllı telefonlarımızdan dijital billboard’lara, tüm ekranlarda...”
Fotoğraf: Danko Steiner/Burberry
Steiner'ın Tisci ile birlikte kurguladığı görsel öykü ise sahil kıyısında geçiyor. Bu harika fikrin Riccardo’dan çıktığını anlatıyor Steiner. "Klasik Burberry silüeti suyla kuşattık. Su değişimin ve keşfin kaynağıdır. Bu doğal güce dokunmak istedik" diyor. Deniz, Burberry, Irina Shayk ve Gigi Hadid tek bir fotoğraf karesinde buluşunca sezonun en güçlü kampanyası da doğmuş oluyor tabii.