Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Haftanın en güncel moda haberleri Vogue Türkiye’de!
Lady Dior Çantanın Yeni Global Elçisi Rosalìa
Bir sembol ve efsane olan Lady Dior, Dior stilinin özünü ve mükemmellik anlayışını özetliyor. Maria Grazia Chiuri tarafından her sezon yeniden yorumlanan bu simge, daha önce görülmemiş varyasyonlarla ortaya çıkıyor ve Maison’un kimliğinin kalbinde yer alan miras ve yeniden icatlar arasındaki simyasal ve öncül bağları dokuyor.
Bu ikonik aksesuar, feminitenin birçok yönünü kutlayan özel bir kampanya ile daha da zenginleştiriliyor: Dior’un yeni elçisi Grammy Ödüllü Rosalía, Lady Dior için Maison ile büyüleyici bir yaratıcı ittifak kuruyor. Renklerin spontan duygusunu ve siyah ile beyazın derin yoğunluğunu keşfeden Collier Schorr’un çektiği kareler, bir çoğulluk duygusunu yansıtıyor. Özgürlüğe övgü niteliğindeki bu kampanya, sanatın gücü ve Rosalía’nın ultramodernliği tarafından taşınan, canlı bir enerjiyle dolup taşan, yepyeni bir kendini kanıtlamayı temsil ediyor.
Balenciaga’dan Yeni Rodeo Çanta Kampanyası
Balenciaga Rodeo çanta kampanyası, Mario Sorrenti tarafından fotoğraflandı. Bu çanta, lüks ve modanın dünya çapında ünlü kesişim noktası olan Beverly Hills’teki Rodeo Drive’dan adını almış anında ikonikleşen bir parça. Seride, Balenciaga marka elçisi Nicole Kidman, Yang Chaoyue ve Amelia Gray yer alıyor. Kişilikleri, yumuşak gri bir zemin üzerine çekilen çarpıcı portrelerde sergileniyor.
Balenciaga Rodeo çanta, mat yüzeyli zarif bir dana derisinden üretilmiştir. Kendine özgü yapısı ve çok yönlü kapanış seçenekleri rahat bir tavır yaratır. Yumuşatılmış şeritler ve işlenmemiş kenarlar, günlük olarak kullanılan veya nesiller arasında aktarılan bir mirası çağrıştırır. Kampanyada, kişiselleştirme ve özelleştirme amacıyla tek tek eklenen çeşitli charmlar da dahil. Süslemeler veya onların yokluğu, her Rodeo çantasına kendi benzersiz kişiliğini kazandırarak sahibinin tarzını tamamlıyor.
Hugo Boss, David Beckham ile İşbirliği Yaptı
Hugo Boss, David Beckham ile işbirliğine imza attığını duyurdu. Bu ortaklık, önümüzdeki yıllarda Boss Erkek Giyim koleksiyonlarını geliştirecek. Kapsamı açısından bu işbirliği, Boss Erkek Giyim için türünün ilk örneği olup, David Beckham ve Boss’un stil ve estetik değerlerini yansıtan yenilikçi ve büyüleyici tasarımlar sunarak geniş bir küresel kitleye hitap edecek.
Gelecek sezonlarda stratejik ortaklık, David Beckham tarafından tasarlanan ve küratörlüğü yapılan kapsül ve sezonluk koleksiyonları içerecek. David, tüm konsept ve tasarım süreçlerinde yaşam boyu edindiği stil becerilerini kullanacak. Koleksiyonlar, Boss’un 7/24 premium yaşam tarzı konumunun yanı sıra onun imzasını taşıyan tarzını ve mükemmellik, en yüksek kalite ve üstün tasarıma olan bağlılığını da bünyesinde barındıracak İşbirliğinin odak noktası hem resmi hem de günlük erkek giyimi olacak ve ilk koleksiyon, 2025 İlkbahar/Yaz sezonunda tüketicilere sunulacak. David, bu yıl Sonbahar/Kış sezonunda markanın küresel kampanyasında yer alacak.
140. Yılı Şerefine Yeni Saatler
Breitling, havacılık ve uzay simgelerini yeni ürünleriyle onurlandırıyor: Navitimer GMT ve Automatic 41 ile sınırlı sayıda üretilmiş, otomatik kurmalı Cosmonaute. Marka 140. yılını kutlarken, sporun süper starları Erling Haaland ve Giannis Antetokounmpo da Navitimer kampanyasının başrollerini üstleniyor. Breitling Navitimer’ın tasarımı 1952’de ortaya çıktı ve marka 2022’de Navitimer serisini orijinal kronografla yeniden tasarlamaya koyuldu. Bugün, söz konusu güncellemeyi iki yeni yalın yorumla sürdürüyor: her biri 41 mm boyutunda bir GMT ve üç ibreli bir Automatic. Bu parçalar; kronografı hariç tutup, dengeli kadran yapısını koruyarak Navitimer’ın ikonik görünümünü özümsüyor. GMT’deki 24 saatlik ölçeğin merkezi konumu ve Automatic’in net tasarımı karmaşık kaydırma cetvelini ön plana çıkarırken, genel estetiği de modernize ediyor.
1962’de Mercury Seven astronotu Scott Carpenter, Breitling’e benzersiz bir talepte bulundu: Uzay keşfi için Navitimer’ın tasarımını değiştirmek. Modelin sayısal becerisine hayranlık duyan Carpenter, yörüngede geceyi gündüzden ayıracak 24 saatlik bir kadrana ihtiyaç duydu. Breitling bu zorlu işe girişti ve sonradan Cosmonaute adı verilen kişiselleştirilmiş Navitimer, 24 Mayıs 1962’de Carpenter’a uzaydaki görevinde eşlik eden ilk İsviçre menşeli ilk kol saati oldu.
Şimdi ise Breitling’in 140. yılının şerefine, 24 saatlik bir zaman ölçer olarak sınırlı sayıda yeniden üretiliyor. Bu defa, ana değişiklik yer çekiminden ziyade günlük yaşamla ilgili: Otomatik kurmalı kronograf mekanizması, Breitling üretimi Caliber B12. 250 adetle sınırlı yeni model, yalnızca Breitling’in web sitesi ve butiklerinden temin edilebiliyor.