Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Moda minimalistlerinin favorisi Toteme, takı dünyasına atılıyor.
Elin Kling ve Karl Lindman’ın mimimal estetiğiyle tanınan İsveç moda markası Toteme, mücevher sektörüne doğru genişliyor. Marka ilk olarak 2014’te modern tasarımlarla giyim sektörüne giriş yapmıştı. Ardından 2019’da ayakkabı ve çanta gibi aksesuarlara yönelen marka, şimdi ise takı alanında zarif ve minimal tasarımlar sunuyor. Takı koleksiyonunda zincir bağlantılı kolyeler, elmas işlemeli yüzükler ve emaye bilezikler yer alıyor.
UGG X Telfar 7. kez Sonbahar/Kış sezonu için işbirliği yapıyor.
New York merkezli lüks giyim markası Telfar, yedinci kez UGG ile işbirliği yapıyor. Deri görünümleriyle yeniden tasarlanmış stiller içeren koleksiyonun kampanya çekimlerinde Lil' Kim, Mickey Rourke, Morris Chestnut, Rolling Ray, Teezo Touchdown ve Caresha, diğer adıyla Yung Miami gibi ikonik yıldızlar yer aldı. Telfar’ın imza niteliğindeki “T” logosu UGG’ın özgün tasarımlarıyla buluşuyor.
Saint Laurent ve moda fotoğrafçısı Glen Lunchford dikkat çeken bir kampanya çekimine imza atıyor.
Juergen Teller ile olan 2023 Kış kampanyasının hemen ardından İngiliz moda fotoğrafçısı Glen Lunchford ve Saint Laurent etkileyici bir kampanyaya imza atıyor. Anthony Vaccarello’nun tasarladığı klasik Saint Laurent stilinin hakim olduğu koleksiyonun çekimlerinde zarif ayrıntılar, lüks dokularla oluşturulan zamansız görünümler öne çıkıyor. Öte yandan güçlü blazer ve deri bomber ceketler, transparan siluetlerle eşleştiriliyor. Intercontinental Oteli’nin balo salonundan ilham alan çekimde cinsiyet belirleyici klişe unsurlar ortadan kalkıyor.
Givenchy Catwalk kitabı, yetmiş yıllık stili yansıtıyor.
Givenchy, 180 koleksiyonun yer aldığı yeni bir moda kitabı çıkarıyor. Thames & Hudson tarafından yayınlanan 500 sayfalık kitap, 1995’ten beri Hubert de Givenchy’nin benzersiz koleksiyonlarına bir yolculuk olarak düşünüldü. İngiliz tasarımcılar John Galliano, Alexander McQueen ve Julien Macdonald’dan da seçkilerin bulunduğu kitap, Riccardo Tisci yıllarının karanlık romantizminden ve Clare Waight Keller'ın başlattığı gösterişli ihtişamdan, Williams'ın bugünkü görev süresine kadar değiniyor. Moda tarihçisi Alexandre Samson ve moda eleştirmeni Anders Christian Madsen ise kitabın yazarlığını üstleniyor. İlk edisyon Givenchy'nin koleksiyonlarını Galliano'ya devredilinceye kadar anlatıyor, ikinci edisyon ise markanın çağdaş kreatif direktörlerinin vizyonlarını ayrıştırıyor.
Harry Styles parfüm çıkarıyor.
Harry Styles tüm duyularımızı harekete geçirmeyi hedefliyor. Markası Pleasing üzerinden satışa çıkacak parfüm koleksiyonunu Byredo'nun Sundazed’i ve Off White'ın Solution No. 2’si gibi harika kokuların ardındaki isim olan Jérôme Epinette'in yardımıyla formüle edildi. “As It Was” şarkısına atıfta bulunan mavi-kırmızı şişeye sahip misk, amber, limon notalarından oluşan Rivtuels kokusu “bir yabancıyla keyifli bir karşılaşma” olarak tanımlanıyor. Ardından “Golden” videosundaki canlı güneş ışığı; okyanus, vanilya ve isli notlarının hakim olduğu Bright:Hot kokusunda ortaya çıkıyor. Öte yandan serinin son kokusu ise misk, kakule ve kaşmir ağacı notları bulunduran Closeness oluyor.