Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Gucci'nin 2019-20 Sonbahar/Kış gözlük koleksiyonunun kampanyasında insan yüzünün dramatik özellikleri ve bireyselliği ön planda.
Fotoğraf: Harmony Korine/Gucci
Her sezon yaratıcı moda kampanyalarıyla birbirinden özgün ve sınırları zorlayan çalışmalara imza atan Gucci ve kreatif direktör Alessandro Michele, 2019-20 Sonbahar/Kış gözlük koleksiyonunun kampanyasında da yaratıcılık kaidesini bozmuyor. "İnsan yüzünün dramatik özellikleri ve yeganeliği başlı başına bir ilham kaynağı" diyen Michele kampanyada sadece iki yüz kullanıyor.
Fotoğraf: Harmony Korine/Gucci
Harmony Korine'ın fotoğrafladığı çalışma Michele'nin dediği gibi bireysel bir gücü temsil ediyor. Bir karede Çinli aktris Ni Ni'yi diğer karede ise Güney Koreli müzisyen ve aktör Kai'yı görüyoruz.
Fotoğraf: Harmony Korine/Gucci
Vintage görünümlü yeni sezon gözlükleri tanıtan Ni Ni ve Kai ile birlikte 70'lere ışınlanıyoruz. Gold çerçeveler, G logosu ve ince işlemelerle bu sezon Gucci gözlükler ile ihtişam zamanı!
Gucci'nin bir sanat geleneği haline gelen ikonik duvarlarını görmek için tıklayın!