Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Louis Vuitton, Nicolas Ghesquière’in sözleşmesini yeniledi
Tasarımcıların moda evlerinde uzun ömürlü olmasının nadir olduğu bir dönemde Louis Vuitton, Nicolas Ghesquière ile olan sözleşmesini beş yıl daha yenilediğini duyurdu. Ghesquière, “Louis Vuitton’un tarihini yazmaya devam etmek büyük bir onur. İnanılmaz bir mirasa ve sürekli inovasyon hedefine dayalı yeni bir kimlik tanımlamak için ilk sayfayı on yıl önce açtık” dedi ve ekledi: “Yeni kodlar geliştirmek için ekiplerin yeteneğine ve House’un teknik bilgisine güvendim. Bu inanılmaz yolculukta Bernard Arnault ve Pietro Beccari’nin bana duyduğu güven ve destek için çok minnettarım.”
Karl Lagerfeld Tasarımları Açık Artırmada Satılacak
Fransız iş kadını Mouna Ayoub, devasa bir haute couture tasarım koleksiyonuna sahip. Saygın koleksiyoncu, 20 Kasım tarihinde, Karl Lagerfeld tarafından tasarlanan 252 parçayı müzayedeye çıkararak, geniş Chanel haute couture koleksiyonunun çoğuna veda edecek. Ayoub, iki nedenden dolayı bunu yaptığını anlattı. İlki artık bedenine uymamaları ikincisi ise Karl’ın herhangi bir haute couture parçasına sahip olma şansı bulamayan genç neslin buna sahip olmalarını sağlamak.
Ayoub’un Chanel haute couture tasarımları Maurice Auction aracılığıyla ihaleye çıkacak. Koleksiyonunda palto ve elbiselerin yanı sıra takım elbise, ayakkabı, takı, kemer ve peruk da yer alıyor.
Camilla ve Superga İş Birliği başladı
Avustralyalı lüks marka Camilla, İtalyan ayakkabı markası Superga ile birlikte bir kapsül koleksiyon hazırladı. Sınırlı sayıda üretilen Camilla x Superga koleksiyonu, Camilla’nın baskı estetiğini İtalyan markasının 2750 ve 2790 stilleri ile birleştiren dört tasarıma sahip.
Markanın ilk spor ayakkabı koleksiyonunda gösterişli çiçekler ve altın süslemeler; leopar baskısı; mozaik tasarımlar; ruhani melekler ve yaldızlı kemerler olmak üzere dört Camilla baskısı bulunuyor. Camilla x Superga koleksiyonu, her iki markanın da internet sitelerinde yer alıyor.
Dior’dan DiorAlps Kapsül Koleksiyonu
Kayak sezonunun başlangıcı yaklaşırken Dior kreatif direktörü Maria Grazia Chiuri, pistlerde soğuk havalara hazır ürünlerden oluşan zengin bir koleksiyon hazırladı. DiorAlps koleksiyonunda yer alan hazır giyim, ayakkabı ve aksesuarlar dağların büyüsüne ve kışın ihtişamına bir övgü sunuyor.
Dış giyim cephesinde, Dior Oblique motifini sergileyen çift taraflı uzun ceket bulunuyor. Koleksiyonun tamamında imza niteliğindeki ceket; kapüşonlu, kısa ve kolsuz versiyonlarıyla form alıyor. Dior Oblique kaplı siluetlere ek olarak, Dior Star motifi de koleksiyonda bulunan parçalara yansıtılıyor. Seride DiorAlps Kar Botu ve D-Wander Sneaker da bulunuyor. Çanta, seyahat seti, bere, güzellik çantası, cüzdan da aksesuarlar arasında.
Pokémon ve Tiffany & Co Koleksiyonu Satışa Çıkacak
Pokémon Company ve Tiffany & Co, en pahalı parçası 29 bin dolar değerinde olan bir dizi Pokémon mücevheri piyasaya sürmek için bir araya geldi. En pahalı parça 18 ayar sarı altından yapılmış, pırlanta desenli bir Pikachu kolye ucu ve iki boyutta geliyor: 29 bin dolarlık standart ve daha küçük olan 9 bin 900 dolarlık kolye ucu.
Koleksiyonda bulunan mücevherlerin en ucuzu 1.290 dolar olan dokuz parça yer alıyor. Öne çıkan canavarlar arasında Pikachu’nun yanı sıra Cubone, Charmander, Mew, Jigglypuff ve Squirtle yer alıyor. Koleksiyonun tamamının satışı 29 Kasım’da Tiffany & Co web sitesinden başlayacak.
Roger Federer Destekli Artış
İsviçreli ayakkabı üreticisi On, spor ayakkabı satışlarındaki hızlı büyüme ile ABD’de tahminlerin üzerinde bir kazanç bildirdi. Roger Federer ile iş birliği olan On’un ABD’deki büyümesi, genişleyen ayakkabı yelpazesi ve perakendecilerdeki artan bulunabilirlik sayesinde sağlanıyor. Şirket doğrudan tüketiciye yönelik operasyonlarını da geliştirerek Adidas, Puma, Nike gibi daha büyük rakiplerden pazar payı almasına yardımcı oluyor.
On, toptan satış ortakları ve özel mağazalardan oluşan ağdan gelen güçlü alım sayesinde, Avrupa ve Kuzey Amerika’da hızla büyüdü. İster e-ticaret ister şirkete ait mağazalar aracılığıyla olsun, doğrudan tüketiciye satışta daha hızlı büyümeyi hedefliyor. On’un hisselerinin bu yıl yüzde 55 artış göstererek büyük rakipleri Nike ve Puma’yı geride bıraktığı ifade ediliyor.